2017-06-08 12:19

E-komercijas sektoram jauns web analītikas rīks - ShopMonitor

Starptautiskais interneta pētniecības un tehnoloģiju uzņēmums Gemius piedāvā interneta veikaliem salīdzināt sava veikala veikumu ar vidējiem tirgus rādītājiem. E-komercijas pārstāvji tiek aicināti pieteikt savus interneta veikalus un kļūt par daļu no pirmā šada veida pētījuma Latvijā.

ShopMonitor ir unikāls analītikas rīks, kas piedāvā vēl nebijušu iespēju interneta veikaliem salīdzināt sava veikala iegūtos datus ar vispārējām tendencēm par Latvijas e-komercijas vidi vai atsevišķiem segmentiem, saglabājot savu datu konfidencionalitāti. Tādējādi, izmantojot ShopMonitor, tiks analizētas ne tikai savas vietnes priekšrocības un aktivitāšu efektivitāte, bet arī salīdzinājums ar tirgus kopainu (benchmarking).  

Tehnoland Latvia e-komercijas departamenta vadītājs Daniils Kupcāns uzskata, ka “iespēja katram interneta veikalam anonīmā veidā iegūt pārskatu par sev interesējošo tirgus sektoru ir tā ilgi gaidītā iespēja, kas pozitīvā veidā pievērsīs e-komercijas spēlētāju uzmanību detaļām. Piemēram, konstatējot, ka kāds rādītājs ir zemāks par tirgus vidējo, noteikti radīsies jautājumi kāpēc un kas būtu jāmaina, lai to uzlabotu. Mēs noteikti redzam ShopMonitor kā rīku, ko izmantosim, lai celtu sava interneta veikala popularitāti e-komercijas sektorā.”

Tāpat ShopMonitor strādā arī kā sava veikala web analītikas rīks, piedāvājot vairāk kā 15 rādītājus par klientu veiktajām darbībām interneta veikalā, piemēram, nosakotapmeklētāju atlēcienu rādītāju (bounce rate); vidējā pirkuma vērtību (average order value); konversijas procentu (conversion rate).

Analītikas rīks ir pieejams kā lieliem, tā vidējiem un maziem interneta veikaliem, neatkarīgi no tā apmeklētāju skaita. Aicinām uzzināt vairāk, apmeklējot ShopMonitor mājaslapu, kur iespējams iepazīties ar produkta priekšrocībām, kā arī pieteikt savu interneta veikalu šim projektam.

Gemius - starptautisks interneta pētniecības un tehnoloģiju uzņēmums, kas piedāvā profesionālus pētniecības risinājumus, analīzi un rekomendācijas tiešsaistes vidē bāzētiem uzņēmumiem. Uzņēmuma piedāvātie risinājumi ir ikdienas darbības pamatā vairāk kā divos tūkstošos uzņēmumu dažādos tirgus sektoros visā pasaulē. Dibināts 1999. gadā, Gemius šobrīd darbojas vairāk kā 30 tirgos Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā. Pētījumos tiek izmantota uzņēmuma izstrādātie metodoloģiskie risinājumi, kas ir saskaņoti ar starptautiski atzīto ICC/ESOMAR kodeksu. Vairāk: www.gemius.lv.

To clipboard> Drukuj

Satura veids

notikumi

Nozare

LV_Industry

Valsts

Latvija

Komentārs:

Daniils Kupcāns

Tehnoland Latvia e-komercijas departamenta vadītājs

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli