atslēgvārdi

atslēgvārdi
2015-04-21 08:01

Interneta lapu Top 25 martā, 2015

Starptautiskais interneta izpētes un konsultāciju uzņēmums Gemius publicējis no datoriem apmeklētāko interneta lapu Top 25 martā. Salīdzinot ar mēnesi iepriekš, ir augusi teju visu topā esošo interneta lapu auditorija. Lielāko kāpumu topā piedzīvo mūsdienīgo ziņu portāls skats.lv - portāla auditorija pieaugusi uz pusi. 

Pretēji februārī novērotajai tendencei, kad apmeklētāju skaits bija sarucis lielākajai daļai interneta lapu, martā ir pieaugusi teju visu topā esošo interneta lapu auditorija. Starp tām lielāko lietotāja skaita kāpumu piedzīvojis mūsdienīgo ziņu portāls skats.lv. Portāla auditorija martā pieaugusi par 56 procentiem, kopā sasniedzot 192 900 lietotājus un pavirzot portālu uz topa 18. vietu. 

„Skats.lv auditorijas kāpums, visticamāk, saistīts ar portāla redaktora maiņu, jaunu satura politiku un izmaiņām ziņu plūsmā. Portāla saturs kopš marta ir kļuvis daudzveidīgāks un eklektiskāks, bet ziņas biežāk tiek publicētas vakaros un brīvdienās. Kā redaktors ar ilgu gadu pieredzi dažādos izklaides medijos, esmu novērojis, ka lasītājus Latvijā un visā pasaulē galvenokārt interesē trīs lietas: negācijas, erotika un dīvainības, un Skats.lv koncentrējas uz pēdējo no minētajiem aspektiem,” komentē Kristaps Zālītis, portāla skats.lv redaktors. 

Par četrām vietām topā pakāpies Latvijā lielākais ģimenes portāls mammamuntetiem.lv. Portālu martā apmeklējusi par 15 procentiem lielāka auditorija – kopā 195 100 interneta lietotāji. Lietotājiem aizvien aktīvāk interesējoties par gaidāmajiem laika apstākļiem, par 12 procentiem pieaugusi arī laika prognožu vietnes gismeteo.lv auditorija. Portāls martā piesaistījis 151 100 lietotājus. Par 10 procentiem lielāku auditoriju martā sasniedzis arī portāls la.lv. Kopā sasniegti 245 000 lietotāji, kas ļāvis la.lv ienākt topa 10. vietā. 

Martā apmeklētākā Latvijas interneta lapa bija inbox.lv ar 859 600 lietotājiem. Otrā apmeklētākā interneta lapa bija ziņu portāls delfi.lv ar 845 600 lietotājus lielu auditoriju, bet kā trešie – ziņu portāli tvnet.lv/apollo.lv ar 822 700 lietotājiem. 

Marta topā netiek iekļauta video satura vietne megogo.net (tehnisku iemeslu dēļ) un vietu topā zaudē ziņu portāls focus.lv, līdz ar ko uz topa 24. vietu pakāpjas informatīvā lapa firmas.lv ar 126 100 lietotājiem. Par 17 procentiem augusi arī ģimenes un dzīvesveida portāla brivbridis.lv auditorija. Kopā piesaistot 125 400 lietotājus, portāls atgriežas topā un ieņem 25. vietu. 

Kopējā visu Top 25 portālu auditorija martā bija 1 357 800 lietotājus liela, veidojot 97 procentus no visiem Latvijas interneta lietotājiem. 

Latvijas interneta lapas marta mēnesī pārlūkojuši 1 393 542 lietotāji vecumā no 7 līdz 74 gadiem. No tiem procentuāli lielākā daļa (41 procents) ir lietotāji vecumā no 25 līdz 44 gadiem, kas internetu pārlūko vidēji 19 stundas un 35 minūtes uz vienu lietotāju mēnesī.

Top 25 veidots, balstoties uz 7-74 g.v. auditorijas lielumu interneta lapās, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus. Topā iekļautas tās interneta lapas, kas martā piedalījās gemiusAudience pētījumā. gemiusAudience pētījums tiek veikts, balstoties uz sarežģītu un mūsdienīgu metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adreses. Pilns portālu tops pēc reālo lietotāju skaita, lappušu skatījumu skaita (page views) un  sasniedzamības (reach) apskatāms publiskajā tendenču vietnē www.audience.gemius.lv.

Informāciju sagatavoja,

Elīna Platonova

elina.platonova@gemius.com

To clipboard> Drukuj

Satura veids

ziņas

Nozare

Mediji

Valsts

Latvija

Komentārs:

Kristaps Zālītis

Portāla skats.lv redaktors

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli