atslēgvārdi

atslēgvārdi
2015-12-14 09:57

Interneta pētījumi individuālām biznesa vajadzībām

Kā rāda gemiusAudience dati, šī gada oktobrī internetu izmantoja 1.4 miljoni lietotāju, no kuriem 79 procenti ir uzskatāmi par aktīviem lietotājiem (izmanto internetu katru dienu). Pateicoties augstajai sasniedzamībai un zemajām izmaksām, internets ir kļuvis par lielisku vidi pētījumu veikšanai. Atbildot pieprasījumam, Gemius piedāvā specializētus interneta pētījumus - gemiusAdHoc.

gemiusAdHoc ir kvantitatīvie interneta pētījumi par interneta lietotājiem reālajā laikā (Real Time Sampling jeb RTS), kas veidoti, vadoties pēc individuālām biznesa vajadzībām. Pētījuma pamatā ir dati, kas iegūti no speciāli veidotām aptaujām. Aptauju emisija tiek veikta interneta lapās ar augstu sasniedzamību (Reach) un nepieciešamajam pētījumam atbilstošu tematiku. Savukārt mērķa grupu atlase tiek veikta izlases veidā. 

Mērķauditorijas izpēte tiek veikta, ņemot vērā:

  • sociāli demogrāfiskos datus;
  • lietotājus, kas apmeklējuši konkrētas interneta lapas;
  • lietotājus, kas redzējuši konkrētas reklāmas vai veikuši konkrētas darbības internetā.

gemiusAdHoc ziņojuma sagatavošana sastāv no šādiem posmiem: 

Interneta aptaujas anketās iespējams iekļaut dažādus jautājumu veidus (vērtēšanas skalas, atbilžu matricas u.c.). Anketā iespējams pievienot arī attēlus, video un audio materiālus.

Izpētes veidi

  • gemiusBrandingEffect (Zīmola novērtējums: atpazīstamība, zīmola lietošana; vēlme iegādāties zīmola produktus)
  • gemiusPackageTest 

  • gemiusLogoTest (Logo unikalitātes novērtējums)
  • Lojalitātes/Motivācijas izpētes

  • Industriju izpēte (E-komercija, Banku sektors u.c.)
  • U.c.

Klientam ir iespēja aptaujā iekļaut sev interesējošus un aktuālus jautājumus, tādējādi pielāgojot to savām vajadzībām. Pētījuma datu apstrāde un sagatavošana var ilgt no dažām dienām līdz vairākām nedēļām, atkarībā no jautājumu skaita un pētījuma sarežģītības pakāpes. 

Aptaujai raksturīga brīvprātīga respondentu dalība – atšķirībā no profesionāliem panelistiem, respondentiem par aptaujas aizpildīšanu netiek piedāvāti labumi vai samaksa, līdz ar to viņu atbildes netiek ietekmētas. 

Pētījumu iespējams uzsākt jebkurā brīdī! 

Kā izskatās gala pētījums, kas tiek piegādāts klientam? Pētījums tiek sagatavots prezentācijas veidā, bet vajadzības gadījumā pētījumu var saņemt arī kā Excel vai SPSS failu, līdz ar to arī cena ir elastīga. Pētījuma rezultātus iespējams saņemt failā ar Gemius vai klienta dizainu, kā esošajā piemērā: EBA (European Business Association) investīciju pievilcības indeksu

Esi ieinteresēts? Sazinies ar mums!

Informāciju sagatavoja,

Elīna Platonova

elina.platonova@gemius.com

 

Atslēgvārdi

To clipboard> Drukuj

Satura veids

ziņas

Valsts

Latvija

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli