atslēgvārdi

atslēgvārdi
2015-05-27 12:56

Mārketinga automatizācija – Next Big Thing

Uzsākot kopīgu sadarbību, Gemius un SALESmanago visā Eiropā piedāvā unikālu risinājumu, kas apvieno mārketinga automatizācijas tehnoloģijas un modernus analītikas rīkus. Rīt, 28. maijā Microsoft Latvia organizētās „Strādā jebkur!” dienas ietvaros pārstāvji no Gemius Latvia iepazīstinās ar šo pakalpojumu arī tur esošos speciālistus. 

Sadarbības projekts starp Gemius un SALESmanago tiek īstenots visās Eiropas valstīs. Sadarbības mērķis ir kopīgiem spēkiem piedāvāt konsultācijas un tehnoloģiskos risinājumus, kas ļautu uzņēmumiem komunicēt ar saviem klientiem daudz efektīvāk, palielinot mārketinga aktivitāšu efektivitāti un samazinot izmaksas. 

Starp „Strādā jebkur!” meistarklašu speciālistiem ar prezentāciju par to, kā mārketinga automatizācija var kalpot uzņēmumu, uzstāsies arī Linda Egle, Gemius Latvia vadītāja un Artūrs Lukaševičs, Tehniskā atbalsta vadītājs.   

Kas ir Mārketinga automatizācija? 

Mārketinga automatizācija ļauj iegūt vērtīgas zināšanas par esošajiem un potenciālajiem klientiem, ko, savukārt, var izmantot automatizācijas procesā (e-pasti, jaunumu vēstules, mobilie saziņas kanāli (aplikācijas, sms, vms), klientu attiecību menedžments (CRM), remārketings u.c). 

Īsāk sakot, mārketinga automatizācija palīdz celt pārdošanas apjomus, liekot lietā automatizētas mārketinga aktivitātes reālajā laikā (ja nepieciešams), kas pielāgotas katra klienta interešu profilam. 

Mārketinga automatizācijas efektivitāte B2C un B2B uzņēmējdarbības modeļos 

Mārketinga automatizāciju var efektīvi piemērot B2C (business-to-consumer) un B2B (business-to-business) modeļiem. Ja B2C risinājumus var attiecināt uz augstāk minētajiem automatizācijas procesiem, tad B2B laukā iespējami šādi ieguvumi:

  • Potenciālo klientu piesaiste, izmantojot kontakformas un mērķlapas (lead generation);
  • Klientu atlase, balstoties uz viņu aktivitāti, un saziņa ar viņiem brīžos, kad tie ir gatavi veikt pirkumu (lead scoring);
  • Brīdinājuma signāli brīžos, kad klients veic darbību, kas signalizē par iespējamo sadarbības pārtraukšanu (churn management);
  • Automātiska potenciālā klienta novirzīšana pārdošanas speciālistiem brīdī, kad tas gatavs veikt pirkumu (lead routing) u.c.

Par SALESmanago 

SALESmanago ir mārketinga automatizācijas platforma, ko izmanto vairāk nekā 3000 uzņēmumi 40 valstīs.  Saskaņā ar Datanyze, SALESmanago ir sestais pasaulē populārākais automatizācijas rīks.  SALESmanago piedāvā pilnu mārketinga risinājumu kopumu, tostarp interneta lapu apmeklētāju identificēšanu un izsekošanu, e-pasta mārketingu ar personalizētiem dinamiskajiem e-pastiem un produktu piedāvājumiem, dinamisku mājas lapas saturu, kā arī reklāmas tīklu un tiešo pārdošanas kanālu persoanlizāciju. Lai uzzinātu vairāk par SALESmanago, apmeklē www.salesmanago.com.

Aicinām uzzināt vairāk, apmeklējot mūsu meistarklasi rīt, 28.maijā plkst. 13:30 (Operas skvērs). Reģistrēties "Strādā jebkur!" dienai iespējams šeit

Informāciju sagatavoja,

Elīna Platonova

elina.platonova@gemius.com

 

To clipboard> Drukuj

Satura veids

notikumi

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli