atslēgvārdi

atslēgvārdi
2015-11-12 09:09

Satura projektu mērījumi ar gemiusDirectEffect

Satura projektu mērījumi ar gemiusDirectEffect

Nav noslēpums, ka satura mārketings (Content Marketing) ir kļuvis par buzzword un aktuālu tēmu interneta mediju vidē. Satura mārketinga projekti sevī ietver vērtīga satura sagatavošanu un izplatīšanu dažādos kanālos konkrētai mērķa auditorijai, ar vēlmi piesaistīt potenciālos klientus, iegūt lielāku zīmola atpazīstamību u.c. Bet kā izmērīt vai konkrētais online satura projekts ir bijis veiksmīgs? Ar gemiusDirectEffect!

Satura mārketinga stratēģijas izstrādē neatņemams posms ir arī šo satura projektu monitorēšana. Gemius pieeja satura projektu mērījumos ļauj rīkoties reāllaikā, kā arī ziņot klientam par sasniegto ar trešās puses neatkarīgiem datiem. Kā? Pateicoties interneta reklāmas kampaņu rīkam gemiusDirectEffect. 

gemiusDirectEffect ir interneta reklāmas kampaņu monitorēšanas rīks ar reklāmas materiālu servēšanas un analizēšanas iespējām reāllaikā. Izmantojot gemiusDirectEffect satura projektu mērījumiem, ekspozīciju vietā ir iespējams mērīt lapu skatījumus, kā arī iegūt papildus informāciju par satura projekta auditoriju. 

Galvenie ieguvumi, mērot satura projektus ar gemiusDirectEffect: 

Statistika par reālajiem lietotājiem (Real Users) un sasniedzamību (Reach), kas pieejama gandrīz reāllaikā. Pieejama gan kopējā statistika, gan statistika pa periodiem. 

Neviens cits reklāmu mērījumu rīks, izņemot gemiusDirectEffect, nesniegs datus par reālajiem lietotājiem. Tā vietā, visticamāk, tiks piegādāti dati par unikālajiem lietotājiem (Unique users), kas neatspoguļo patieso auditorijas lielumu. Par to, kā savā starpā atšķiras dati par reālajiem lietotājiem un unikālajiem lietotājiem, iespējams lasīt šeit.  

Informācija par ekspozīcijām (Page Views) - satura projektu gadījumā redzama informācija nevis par baneru ekspozīcijām, bet par lapu skatījumu skaitu konkrētajam satura projektam. Tas iespējams, jo mērījumu kods tiek ievietots lapas kodā, nevis reklāmas banerī. 

gemiusDirectEffect interfeisā gandrīz reāllaikā pieejami arī auditorijas sociāli demogrāfiskie dati. Tas ļauj sekot līdzi mērķa auditorijas izpildei un nepieciešamības gadījumā veikt labojumus saturā, attēlos.

Kopā pieejama statistika par šādiem sociāli demogrāfiskajiem rādītājiem:

  • Dzimums
  • Vecums
  • Ienākumi
  • Izglītība
  • Dzīvesvieta  

Sociāli demogrāfiskos datus iespējams savstarpēji kombinēt, veidojot vēlamās mērķa grupas, piemēram, no 30 līdz 50 gadus veci vīrieši no Rīgas ar augstāko izglītību – cik daudzus no šīs mērķa grupas konkrētais satura projekts ir sasniedzis.  

gemiusDirectEffect kontā iespējams veidot dažādus satura projektus, kā arī nepieciešamības gadījumā iespējams izveidot arī individuālās pieejas klientiem, vai izmantot iespēju veidot atskaites XLS vai CSV formātos.

Plašākai informācijai par satura projektu mērīšanas iespējām aicinām sazināties ar Tehniskā atbalsta vadītāju Artūru Lukaševiču pa e-pastu arturs.lukasevics@gemius.com

Informāciju sagatavoja,

Elīna Platonova

elina.platonova@gemius.com

To clipboard> Drukuj

Satura veids

ceļvedis

Nozare

Cits, Mediji, Reklāma

Valsts

Latvija

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli