atslēgvārdi

atslēgvārdi

Digitālais mārketings

  • Kurus reklāmas formātus reklāmdevēji izmanto visbiežāk?
  • Kurus reklāmas formātus interneta lietotāji klikšķina visvairāk?
  • Cik liela daļa no visām reklāmām tiek rādīta uz mobilajām ierīcēm?
  • Kuras nozares interneta reklāmas jomā ir visaktīvākās?
  • Telekomunikāciju, auto vai banku nozares reklāmas – kuras no tām interneta lietotāji klikšķina visvairāk?
  • Kanālu dublikācija – kā mēs sasniedzam savu auditoriju, izmantojot dažādus komunikāciju kanālus?
  • Kā analizēt mērķa grupas digitālo komunikāciju kanālu efektivitātes kontekstā? 
  • Kā uzstādīt mērķus interneta reklāmas aktivitātēm, kā tos sasniegt un interpretēt rezultātus?
  • Ko un kā jūs varat izmērīt internetā?
  • Kādas priekšrocības un trūkumi piemīt dažāda veida mobilajām reklāmām? 
  • Kas ir efektīvas interneta reklāmas pamatā? Kāda efektīvs interneta reklāmas ietver? Kādas iespējas un perspektīvas piedāvā interneta kampaņas?
  • Audio un video reklāmas - kāda ir pašreizējā situācija, tendences un perspektīvas tālākai attīstībai?
  • Kādas metodes interneta plūsmas analīzē tiek izmantotas dažādos interneta tirgus segmentos?
  • Kādas metodes visbiežāk tiek izmantotas konversijas koeficienta palielināšanai. 
  • Kā veidot un novērtēt lietotāju vērtību dažādos interneta tirgus segmentos?[nbsp
  • Kā efektīvi izmērīt interneta mārketinga aktivitāšu rezultātus? 

Piemēri:

  • Video reklāmas ir viens no populārākajiem reklāmu veidiem Ukrainā, Polijā un Čehijā.
  • Standarta reklāmas baneri joprojām ir vispopulārākais interneta eklāmas formāts Centrālās un Austrumeiropas reģionā, kamēr augstākie CTR (click through rate) rādītāji novēroti reklāmas baneriem pirms video materiāla (preroll), uznirstošajiem (toplayer) un pirms web lapas satura ielādes (interstitial) baneriem.
  • Aizvien populārāki kļūst reklāmas formāti, kur tiek prasīta lietotāju iesaiste (user-engaging). Šāda veida formātus aizvien vairāk izmanto reklāmdevēji Ukrainā, Polijā un Ungārijā.

Interneta pētījuma gemiusAudience mērījumi, ko veic Gemius 

Ja jums ir nepieciešams eksperta komentārs saistībā ar datiem, mēs esam gatavi palīdzēt!

Jūs varat uz mums paļauties brīžos, kad jums nepieciešams atbalsts materiālu sagatavošanā un jūs vēlaties konsultēties par to, kādā veidā šos datus vislabāk prezentēt.