atslēgvārdi

atslēgvārdi

Interneta auditorija

Looking for information about internet users? Select your country and see what knowledge about them we can share with you:

Poland

Users Data

age 7+, from January 2005

Who are the internet users?

sex

internet tenure

age

internet usage frequency

education

size of location

size of household

What type of content do they search online?

sex

internet tenure

age

internet usage frequency

education

size of location

age

size of household

sex

internet tenure

age

internet usage frequency

education

size of location

Germany

Kim są internauci?2

sex

age

education

internet tenure

internet usage frequency

size of location

size of household

Dane o użytkownikach

wiek 7+, od stycznia 2005

Do you need data for the article?

Download guide

or directly

Order data

Kontakti presei

Natalia Osica
natalia.osica@gemius.com
Mob.: 0 691 145 300
Tel.: 22 378 30 76

  • Interneta lietotāju skaitu un ar to saistītos jautājumus vairāku gadu griezumā.
  • Informāciju par interneta lietotāju profiliem, kas internetā apmeklē konkrētas tematiskās lapas.
  • Par populārākajām interneta lapām.
  • Konkrētās interneta lapas sasniedzamību un interneta lietotāju skaitu izvēlētajās lapās (balstoties uz sociāli demogrāfiskajiem datiem).
  • Īpašām tematisko kategoriju lapām, kuras interneta lietotāji apmeklē visvairāk.
  • Interneta lapām, kuras apmeklē konkrētas, pēc sociāli demogrāfiskajiem datiem definētas interneta lietotāju grupas.

Piemēri:

  • delfi.lv ir populārākais ziņu medijs Latvijā. To apmeklē vidēji 878 800 Latvijas interneta lietotāji (Marts 2017).
  • 18.93% – interneta lietotāji Bulgārijā, ir sievietes, kas iepērkas interneta veikalos vismaz 1 reizi mēnesī (Februāris 2017).
  • 21.59% interneta lietotāji no datoriem Latvijā visbiežāk tiešsaistē meklē ziņas saistītas ar sportu (Februāris 2017).

Interneta pētījuma gemiusAudience mērījumi, ko veic Gemius

Ja jums ir nepieciešams eksperta komentārs saistībā ar datiem, mēs esam gatavi palīdzēt!

Var gadīties, ka Gemius, sakarā ar nepietiekamu interneta lapas apmeklētāju daļu konkrētā kategorijā, nevarēs piegādāt datus par izvēlēto kategoriju vai mērķa grupu. Šādos gadījumos iespējama cita elastīga pieeja rādītāju analīzei, tas ir, dažādu vecuma grupu klasifikācija vai rezultātu apvienošana ar izvēlētajiem sociāli demogrāfiskajiem rādītājiem.

Piemēram, situācijā, kad rezultāti par interneta lietotāju grupu vecumā no 7 līdz 14 gadiem ir zem auditorijas sliekšņa un mēs nevaram piegādāt datus, pastāv iespēja datus grupēt un piegādāt tos par interneta lietotājiem vecumā no 7 līdz 24 gadiem u.c. 

Mūsu pētījumā iekļautā interneta auditorija atšķiras pēc minimālā vecuma. Tas ir saistīts ar dažādu vecuma grupu esamību/neesamību strukturālajos pētījumos (dažās valstīs nav pieejami dati par interneta lietotājiem - bērniem).

Pētījums neaptver visas interneta lapas. 

Tematiskās kategorijas nav ieviestas visās valstīs, kur Gemius veic interneta izpēti. Lēmums par to noteikšanu ir atkarīgs no industrijas organizācijām, kas pasūta interneta tirgus pētījumu pie Gemius. Taču pēc īpaša pieprasījuma Gemius analītiķi var izstrādāt jaunu tematisko kategoriju.

Jūs varat uz mums paļauties brīžos, kad jums nepieciešams atbalsts materiālu sagatavošanā un jūs vēlies konsultēties par to, kādā veidā šos datus vislabāk prezentēt. 

lorem lorem lorem