atslēgvārdi

atslēgvārdi

Izpēte

Mēs mērām inteneta lietotāju paradumus jau kopš 1999. gada. No tehniskā skatu punkta varētu teikt, ka mēs izsekojam sīkdatnes (cookies) un pārlūkprogrammas, taču īstā inovācija sākas tad, kas mēģinām noskaidrot, cik cilvēku slēpjas aiz šīm sīkdatnēm. Šodien, vairāk nekā 30 tirgos EMEA reģionā tiek lietota "Real Users" metrika - tā ir mūsu preču zīme un lepnums. Jaunās tehnoloģijas, kā arī interneta lietotāju paradumu maiņa padara mūsu darbu vēl interesantāku. Aizvien lielāka daļa cilvēku interneta pārlūkošanai izmanto divas vai vairākas ierīces, turklāt dažreiz šīs ierīces tiek lietotas vienlaicīgi. Šajā gadījumā lielākais izaicinājums ir saprast, cik cilvēki slēpjas aiz sīkdatnēm un pārlūkprogrammām. 

Pašlaik mēs esam vieni no tām dažām kompānijām pasaulē, un, protams, vienīgais Eiropas uzņēmums, kas atzīts par standartu (pēc IAB Europe, vietējiem IABs, kā arī citiem nozīmīgiem interneta tirgus dalībniekiem), interneta auditorijas mērījumos. Mūsu unikalitāte slēpjas arī mūsu plašajā pakalpojumu un produktu portfolio. Mēs vienmēr esam vērsti uz savu pakalpojumu pilnveidošanu. Tieši tāpēc mēs iekļāvām "Real Users" mērījumus arī citās savās aktivitātēs saistībā ar reklāmas biznesu (kā daļa no interneta reklāmas kampaņu mērījumiem), web analītikā, kā arī e-komercijas jomā. Mēs vēlamies padarīt internetu par pārredzamu uzņēmējdarbības vidi visiem uzņēmumiem, kuri ir ieinteresēti veidot savu interneta biznesu. Lai sasniegtu šo mērķi, ir svarīgi izprast reālo tirgus potenciālu: tas ir iemesls, kāpēc tirgus tik ļoti paļaujas uz Real Users skaitu.