atslēgvārdi

atslēgvārdi
2016-12-01 15:00

“UgunsGrēks” joprojām skatītākais raidījums

“UgunsGrēks” joprojām skatītākais raidījums

Interneta izpētes uzņēmums Gemius izpētījis oktobrī skatītākos interneta vietnes TVPlay.lv raidījumus. Jaunieši izvēlās UgunsGrēku, Īstos večus un Šķiršanās formulu, kamēr seniori dod priekšroku  LNT ziņām un Bez Tabu.  

Tautā iemīļotais seriāls „UgunsGrēks” nezaudē popularitāti arī internetā, oktobrī piesaistot 54 500 lielu skatītāju auditoriju. Tam seko izklaidējoši informatīvais raidījums “Bez Tabu” ar 50 900 skatītājiem un “TV3 ziņas”, kas piesaistījušas 49 200 skatītāju lielu auditoriju. Interesanti, ka apskatot skatītāju procentuālo sadalījumu dažādās vecuma grupās, jaunieši vecumā no 15 līdz 24 gadiem veido seriāla “Ugunsgrēks” lielāko auditorijas daļu (27 procenti). Savukārt otrs latviešu seriāls “Šķiršanās formula” pie datoru ekrāniem pulcē skatītājus vecumā no 25 līdz 34 gadiem (33 procenti). Jāpiemin, ka paaudze, kas vecāka par 55 gadiem, TVPlay lapā skatās “BezTabu”, turku seriālu “Lieliskais gadsimts” un “LNT ziņas”, attiecīgi sastādot 19 procentus no katra raidījuma kopējās auditorijas.

Atšķirīgas tendences vērojamas salīdzinot sieviešu un vīriešu auditorijas  -  kamēr vīrieši dod priekšroku TV3 ziņām (55 procenti), sievietes izvēlējušas skatīties LNT ziņas (56 procenti). Izteikta vīriešu auditorija novērojama sporta ziņu raidījuma „Overtime TV” publikā, kur 81 procents auditorijas ir vīrieši, kā arī starp hokeja pārraižu skatītājiem (69 procenti). Savukārt raidījums “Lieliskais gadsimts” izteikti pulcē sieviešu auditoriju (79 procenti), tāpat līdzīgi seriāla “Šķiršanās formula” auditorijā, kur 74 procenti ir sievietes. Interesanti, ka arī šovs “Īstie veči” piesaistījis galvenokārt sieviešu uzmanību - 68 procenti no kopējās auditorijas skatījumos no datoriem.

Kopējā auditorija par interneta lapas TVPlay.lv auditoriju no visām ierīcēm oktobrī bija 238 000 cilvēki, no kuriem 54 procenti sievietes un 46 procenti vīrieši. Jāatzīmē izmaiņas dažādās vecuma grupās, kas izvēlas apmeklēt TVPlay vietni no datoriem. Salīdzinot ar 2013.gada oktobri, kad interneta lietotāji, kas vecāki par 45 gadiem veidoja tikai 23 procentus no kopējā apmeklētāju skaita, šogad tie jau ir 37 procenti. Savukārt nemainīgi aktīvākie TVPlay portāla apmeklētāji ir interneta lietotāji vecumā no 15 līdz 24 gadiem, veidojot lielāko apmeklētāju daļu, kā arī vidēji pavadot visilgāko laiku portālā- 2 stundas un 25 minūtes. gemiusStreamAudience pētījums tiek veikts, balstoties uz sarežģītu un mūsdienīgu metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adreses. Datos netiek iekļauta statistika par apmeklējumiem no aplikācijām.

Gemius - starptautisks interneta pētniecības uzņēmums, kas piedāvā profesionālus pētniecības risinājumus vairāk kā divos tūkstošos uzņēmumu dažādos tirgus sektoros visā pasaulē. Dibināts 1999. gadā, Gemius šobrīd darbojas vairāk kā 30 tirgos Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā. Pētījumos tiek izmantota uzņēmuma izstrādātie metodoloģiskie risinājumi, kas ir saskaņoti ar starptautiski atzīto ICC/ESOMAR kodeksu. Vairāk: www.gemius.lv.

 
To clipboard> Drukuj

Nozare

Izklaide, Mediji

Valsts

LV_Valsts

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli