atslēgvārdi

atslēgvārdi
2022-12-21 09:06

AdReal: TOP 10 reklāmdevēji novembrī

AdReal: TOP 10 reklāmdevēji novembrī

Interneta reklāmas kampaņu monitoringa rīka AdReal zīmolu TOP 10 novembrī displeja reklāmu topa līderiem otrajā pozīcijā pievienojies tirdzniecības zīmols Ksenukai, bet topu noslēdz Maxima. Tikmēr populārāko zīmolu video topu atklāj jaunpienācēji Nintendo no datoru, audio un video industrijas un Lego no brīvā laika pavadīšanas nozares, liecina interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais novembra TOP 10. 

Pagājušā mēneša AdReal datos par Top 10 novembra populārākajiem zīmoliem pēc displeja baneru sasniegto lietotāju skaita otrajā pozīcijā topam pievienojies tirdzniecības zīmols Ksenukai, kā displeja kreatīvi sasnieguši 493 000 interneta lietotāju no datoriem. Starp topa jaunpienācējiem jāpiemin vēl viens tirdzniecības zīmols – Maxima – kā baneri parādījušies 413 000 interneta lietotāju datoros un kas novembrī noslēdz displeja reklāmu topu.

Pakāpjoties par vienu pozīciju, topu novembrī atklāj zīmols Rimi ar 516 000 Real Users, kuru datoros parādījušās zīmola displeja reklāmas, bet trešo pozīciju, pakāpjoties par trim pozīcijām, ieņem tūrisma nozares zīmols airBaltic ar 488 000 Real Users.  Tāpat kā oktobrī, ceturtais populārākais zīmols pēc Real Users, kuru datoros parādījušās zīmola reklāmas, ir Rd Electronics ar 488 000 lietotājiem, bet pirmo piecinieku noslēdz tirdzniecības zīmols Lidl ar 467 000 Real Users, novembrī zaudējot četras pozīcijas topā. Sesto vietu topā, pakāpjoties par vienu pozīciju, ieņem zīmols Bite ar 457 000 Real Users, bet septītais populārākais zīmols pēc displeja baneru sasniegto lietotāju skaita no datoriem novembrī ir Pērc un Pārdod ar 445 000 lietotājiem, kas novembrī zaudējis četras pozīcijas topā. Saglabājot astoto pozīciju, zīmols Klondaika sasniedzis 443 000 lietotāju, bet par vienu pozīciju uz 9. vietu novembrī pakāpies Cv.lv no sludinājumu apakšnozares ar 414 000 lietotājiem.

Tikmēr video kreatīvu topā zīmoliem pievienojušies septiņi jaunpienācēji no sešām dažādām industrijām. Topu atklāj Nintendo no datoru, audio un video industrijas, kā video reklāmas novembrī parādījušās 239 000 interneta lietotājiem no datoriem. Tam seko brīvā laika pavadīšanas nozares zīmols Lego, kā video kreatīvi novembrī sasnieguši 235 000 lietotājus, bet pirmo trijnieku noslēdz Pērc un Pārdod no tirdzniecības nozares, kas regulāri ierindojas arī displeja zīmolu topā, ar 232 000 lietotājiem. Ar 226 000 Real Users novembrī topa zīmoliem ceturtajā pozīcijā pievienojas Pfizer no farmācijas nozares, bet novembra topu noslēdz trīs jaunpienācēji – Creditea no finanšu nozares ar 215 000 lietotājiem, Wolt no piegādes kompāniju apakšnozares ar 213 000 Real Users, bet desmitajā pozīcijā ierindojas brīvā laika pavadīšanas zīmols Betsafe, kā video kreatīvi novembrī parādījušies 208 000 lietotājiem no datoriem.

Tāpat kā oktobrī, video zīmolu topā starp populārākajiem zīmoliem joprojām atrodams Tele2 ar 225 000 lietotājiem, novembrī topā zaudējot divas pozīcijas un ieņemot piekto vietu. Tikmēr par divām pozīcijām uz topa sesto vietu pakāpies tirdzniecības zīmols Ikea ar 225 000 Real Users, kam septītajā vietā seko dzīvnieku pārtikas nozares zīmols Purina ar 221 000 lietotājiem, kas, salīdzinot ar oktobra datiem, topā pakāpies par divām vietām. 

Gemius AdReal sistēmā katru dienu tiek apstrādāti ap 4 miljoni video reklāmu un 54 miljoni displeja reklāmu, tostarp ik dienu sistēmā ienāk aptuveni 60 000 jaunas displeja un 5 000 video reklāmas. Reklāmas tiek kategorizētas 18 nozarēs – telekomunikācijas, apģērbs un aksesuāri, tirdzniecība, pārtika, finanses, farmācija, mājsaimniecības preces un citās, ko iespējams skatīt detalizēti arī virknē apakšnozaru. Tās iespējams izdalīt pēc zīmola īpašnieka, zīmola, medija īpašnieka, medija kanāla vai nozares.

Pētījuma pamatā ir aptuveni 3000 interneta lietotāju liels panelis mēnesī (2000 panelistu dienā) vecuma grupā no 7 līdz 74 gadiem – reprezentatīva interneta lietotāju grupa, kas savās interneta pārlūkprogrammās datoros ir lejupielādējusi spraudni, ar kura palīdzību iespējams mērīt tiešsaistes reklāmas kampaņu efektivitāti. Ievāktie dati tiek kategorizēti un svērti, lai iegūtu kopējo tiešsaistes reklāmas tirgus ainu.

 

Gemius - starptautisks interneta pētniecības uzņēmums, kas piedāvā profesionālus pētniecības risinājumus, konsultācijas, analīzi un rekomendācijas tiešsaistes vidē bāzētiem uzņēmumiem. Uzņēmuma piedāvātie risinājumi ir ikdienas darbības pamatā vairāk kā divos tūkstošos uzņēmumu dažādos tirgus sektoros visā pasaulē. Dibināts 1999. gadā, Gemius šobrīd darbojas vairāk kā 30 tirgos Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā. Pētījumos tiek izmantota uzņēmuma izstrādātie metodoloģiskie risinājumi, kas ir saskaņoti ar starptautiski atzīto ICC/ESOMAR kodeksu. Vairāk: www.gemius.lv

 

To clipboard> Drukuj

Nozare

Reklāma

Valsts

Latvija

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli