atslēgvārdi

atslēgvārdi
2015-07-27 08:15

Definē inscreen mērījumus pēc brīvi noteiktiem kritērijiem

Līdz šim inscreen mērījumiem tika izmantotas IAB Europe ieteiktās noklusējuma vērtības, proti, vizuālajam materiālam bija jābūt ekrāna redzamajā daļā vismaz 50% apmērā uz laiku, ilgāku par vienu sekundi. Tagad gemiusDirectEffect piedāvā definēt inscreen mērījumus pēc brīvi noteiktiem kritērijiem. 

Informējam, ka interneta reklāmas kampaņu monitorēšanas rīka gemiusDirectEffect lietotāji var brīvi izvēlēties un noteikt vērtības inscreen mērījumiem, piemēram, - vizuālajam materiālam jābūt ekrāna redzamajā daļā vismaz 70 procentu apmērā uz divām sekundēm. 

Definējamie kritēriji:

  • Minimal inscreen duration (milisekundēs) -    laiks, pēc kura sāksies inscreen mērījumi.
  • Maximal inscreen duration (milisekundēs) - laiks, kurā tiek veikti inscreen mērījumi.
  • Creative viewable area (procentos) – vizuālā materiāla redzamā daļa izteikta procentos. Kritērijs nosaka, cik lielai vizuālā materiāla daļai jābūt ekrāna redzamajā daļā, lai sāktos inscreen mērījumi.

IevērībaiPielāgotajām vērtībām pēc to saglabāšanas vairs nav iespējams veikt izmaiņas. 

Kā vienmēr, plašāka informācija par katra mēneša svarīgākajiem gemiusDirectEffect jaunumiem angļu valodā pieejama šeit: „gDE developement newsletters”. 

Informāciju sagatavoja,

Elīna Platonova

elina.platonova@gemius.com

To clipboard> Drukuj

Satura veids

ziņas

Nozare

Reklāma

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli