atslēgvārdi

atslēgvārdi
2015-08-21 09:40

Jau sesto reizi norisināsies digitālā mārketinga un sociālo mediju konference LMT Digital 2015

Jau sesto reizi norisināsies digitālā mārketinga un sociālo mediju konference LMT Digital 2015

Šā gada 9. septembrī Rīgā norisināsies jau sestā interneta mārketinga un sociālo mediju konference LMT Digital 2015, kas pulcēs simtiem industrijas profesionāļu no visām Baltijas valstīm un šogad būs veltīta satura mārketingam. Ar savu pieredzi satura mārketinga “ēdienkartes” veidošanā dalīsies septiņi ārvalstu eksperti.

Ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē aizvien vairāk tiek runāts par satura mārketinga sniegtajām iespējām uzņēmumiem. Viens no aktuālākajiem jautājumiem – kā precīzāk un efektīvāk izmantot šīs metodes komunikācijā ar sava uzņēmuma mērķauditoriju? Konferencē LMT Digital 2015 virkne starptautiska līmeņa ekspertu ne tikai sniegs ieskatu šā brīža pasaules aktualitātēs digitālā mārketinga jomā, bet arī dalīsies ar savu praktisko pieredzi dažādu komunikācijas stratēģiju un taktiku izstrādē un īstenošanā. Ar savu skatījumu uz satura mārketinga tendencēm dalīsies:

  • Šenda Lognane (Shenda Loughnane), pasaulē vadošās digitālā mārketinga aģentūras iProspect globālās stratēģijas vadītāja, kurai ir vairāk nekā 12 gadu pieredze digitālo mediju un 10 gadu pieredze tradicionālo mediju jomās,
  • Zara Šīrina (Zare Sheerin), Īrijas Nacionālās universitātes Golvejā tiešsaistes mārketinga vadītāja,
  • Attila Veiszs (Attila Weisz), Gemius biznesa attīstības direktors auditorijas izpētes jautājumos, kas digitālo mediju un integrētā mārketinga jomās starptautiskā līmenī darbojas jau kopš 2000. gada,
  • Toms Fokss (Tom Fox), Twitter partnervadītājs Eiropas, Tuvējo Austrumu un Āfrikas reģionā,
  • Steli Efti, Close.io izpilddirektors, pārdošanas eksperts, pasaulē atzīts start-up uzņēmumu konsultants un grāmatas “The Ultimate Startup Guide To Outbound Sales” autors (video lekcija),
  • Ians Rodes (Ian Rhodes), kompānijas Brand Less Ordinary dibinātājs, satura mārketinga stratēģis un digitālo zīmolu veidotājs ar vairāk nekā 19 gadu pieredzi,
  • Garijs Makrae (Gary McRae), Simplyhealth digitālā mārketinga vadītājs, stratēģiskā mārketinga un biznesa attīstības eksperts,
  • Ingmārs Pūķis, Latvijas Mobilā Telefona valdes loceklis un viceprezidents mārketinga un biznesa attīstības jautājumos, kā arī jaunas mobilās televīzijas LMT Straume ieviesējs un virzītājs,

Kā arī citi augsta līmeņa nozares profesionāļi.

Pasākums LMT Digital 2015notiks 2015. gada 9. septembrī Forum Cinemas kinoteātrī Kino Citadele, 13. Janvāra ielā, Rīgā. Iepazīties ar pasākuma programmu un reģistrēties dalībai ir iespējams www.digital2015.lv. Dalības maksa iepriekšpieteikšanās posmā līdz 1. septembrim ir 150 EUR. Piesakoties dalībai pēc 1. septembra, maksa par dalību konferencē būs 200 EUR, bet pasākuma dienā – 250 EUR.

Pērn abās LMT Digital  konferencēs pavasarī un rudenī piedalījās vairāk nekā 500 uzņēmumu vadītāju, mārketinga speciālistu, aģentūru pārstāvju un digitālo platformu piekritēju no visām trim Baltijas valstīm. Turklāt iespēju vērot pasākumus tiešsaistē izmantoja vairāk nekā 5000 interesentu. Video materiāli no pagājušā gada konferences ir pieejami šeit. Arī šogad pilna konferences tiešraide būs vērojama mobilajā televīzijā LMT Straume.

LMT Digital 2015 ir apmeklētākā interneta mārketinga un sociālo mediju konference Latvijā,  ko organizē digitālā mārketinga aģentūra Inspired Digital un pilna servisa pasākumu aģentūra BIG event. Pasākums tiek organizēts ar mobilo sakaru operatora Latvijas Mobilais Telefons, informācijas un komunikācijas tehnoloģiju uzņēmuma Huawei un mediju kompānijas MTG atbalstu. Informatīvi atbalsta portāls Tvnet un žurnāls Kapitāls.

To clipboard> Drukuj

Satura veids

notikumi

Nozare

Cits, Mediji, Reklāma

Valsts

Latvija

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli