atslēgvārdi

atslēgvārdi
2022-03-10 09:02

Gemius AdReal Top 10 reklāmdevēji februārī

Gemius AdReal Top 10 reklāmdevēji februārī

Interneta reklāmas kampaņu monitoringa rīka AdReal TOP 10 zīmoliem Latvijā apmeklējumā no datoriem februārī pievienojušies divi finanšu nozares zīmoli – Bigbank un Swedbank, ziņo starptautiskais interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmums Gemius. Līdera pozīcijas ar nelielu sasniegto lietotāju skaita starpību saglabā Rimi un Lidl, bet februāra topu noslēdz vēl divi jaunpienācēji – Cv.lv un Delfi. 

Īsākajā gada mēnesī TOP 10 reklāmdevēju topam Latvijā pievienojušies divi finanšu nozares zīmoli – februārī displeja un video reklāmām parādoties 463 000 interneta lietotāju datoros, piektajā pozīcijā ierindojas Bigbank, aiz sevis atstājot Swedbank zīmola reklāmas, kuras sasniegušas līdzīgu lietotāju skaitu – 455 000 Real Users no datoriem.

 

 

Līderu pozīcijas februārī saglabājuši tirdzniecības zīmoli Rimi un Lidl. Tāpat kā janvārī, Rimi noturējis pirmo pozīciju pēc lietotāju skaita – 535 000 Real Users, kuru datoros parādījušās zīmola displeja un video reklāmas, aiz sevis atstājot Lidl, kura reklāmu ekspozīcijas bijušas 518 000 lietotāju datoros. Tikmēr telekomunikāciju zīmolu Galaxy Mobile Devices, kurš janvārī bija trešais populārākais, februārī apsteidzis mēbeļu interneta veikals Mēbeles1 no tirdzniecības nozares, kura reklāmas sasniegušas 485 000 Latvijas interneta lietotājus no datoriem, kamēr Galaxy Mobile Devices ekspozīcijas parādījušās 468 000 Real Users.

Tāpat kā janvārī, topā ierindojas vēl divi tirdzniecības nozares zīmoli – sludinājumu portāls Pērc un pārdod ar 454 000 Real Users, kam seko elektropreču veikals RD Electronics, kura reklāmas februārī parādījušās 452 000 Latvijas interneta lietotāju datoros. Tikmēr topu noslēdz vēl divi jaunpienācēji. Ar 439 000 Real Users topam pievienojas personāla atlases zīmols Cv.lv, kurš pagājušajā mēnesī aktīvi reklamēja aptauju “Top darba devējs 2021”. Savukārt TOP 10 februārī noslēdz mediju nozares zīmols Delfi, kura pašreklāmas pagājušajā mēnesī parādījušās 419 000 lietotājiem no datoriem.

 

Pēc eQ Ad Contacts jeb reklāmas kontakta kvalitātes rādītāja, ko veido četri elementi: reklāmas veids, kontakta ilgums, reklāmas izmērs un vienlaicīga citu reklāmu klātbūtne lietotāja logā, vairāk nekā 1 mijonu kontaktu pagājušajā mēnesī uzrādījuši četri zīmoli – Rimi, Delfi, Lidl un Mēbeles1.

Gemius AdReal sistēmā katru dienu tiek apstrādāti ap 4 miljoni video reklāmu un 54 miljoni displeja reklāmu, tostarp ik dienu sistēmā ienāk aptuveni 60 000 jaunas displeja un 5 000 video reklāmas. Reklāmas tiek kategorizētas 18 nozarēs – telekomunikācijas, apģērbs un aksesuāri, tirdzniecība, pārtika, finanses, farmācija, mājsaimniecības preces un citās, ko iespējams skatīt detalizēti arī virknē apakšnozaru. Tās iespējams izdalīt pēc zīmola īpašnieka, zīmola, medija īpašnieka, medija kanāla vai nozares.

Pētījuma pamatā ir aptuveni 3000 interneta lietotāju liels panelis mēnesī (2000 panelistu dienā) vecuma grupā no 7 līdz 74 gadiem – reprezentatīva interneta lietotāju grupa, kas savās interneta pārlūkprogrammās datoros ir lejupielādējusi spraudni, ar kura palīdzību iespējams mērīt tiešsaistes reklāmas kampaņu efektivitāti. Ievāktie dati tiek kategorizēti un svērti, lai iegūtu kopējo tiešsaistes reklāmas tirgus ainu.

 

Lai uzzinātu vairāk un iegūtu pieeju Gemius AdReal, aicinām sazināties ar Gemius, rakstot uz contact@gemius.lv.

Gemius - starptautisks interneta pētniecības uzņēmums, kas piedāvā profesionālus pētniecības risinājumus, konsultācijas, analīzi un rekomendācijas tiešsaistes vidē bāzētiem uzņēmumiem. Uzņēmuma piedāvātie risinājumi ir ikdienas darbības pamatā vairāk kā divos tūkstošos uzņēmumu dažādos tirgus sektoros visā pasaulē. Dibināts 1999. gadā, Gemius šobrīd darbojas vairāk kā 30 tirgos Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā. Pētījumos tiek izmantota uzņēmuma izstrādātie metodoloģiskie risinājumi, kas ir saskaņoti ar starptautiski atzīto ICC/ESOMAR kodeksu. Vairāk: www.gemius.lv.

To clipboard> Drukuj

Nozare

Reklāma

Valsts

Latvija

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli