atslēgvārdi

atslēgvārdi
2011-07-13 00:00

Gemius izvēlēts par interneta auditorijas mērījumu sniedzēju Serbijā

Gemius, vadošā Centrāleiropas un Austrumeiropas valstu interneta pētījumu aģentūra, un ABC Srbija, Serbijas apvienotā rūpniecības komiteja, ir parakstījušas ilgtermiņa sadarbības līgumu par interneta auditoriju mērījumiem. Līdz ar to Serbija būs 23. tirgus, kur gemiusAudience (Serbijā - ABC gemiusAudience) - ir tiešsaistes auditorijas mērījumu instruments. Rezultātā, kopā ar jau esošajām Adrijas valstīm - Horvātiju, Slovēniju un Bosniju un Hercegovinu- Gemius izveidojis lielāko …

Gemius, vadošā Centrāleiropas un Austrumeiropas valstu interneta pētījumu aģentūra, un ABC Srbija, Serbijas apvienotā rūpniecības komiteja, ir parakstījušas ilgtermiņa sadarbības līgumu par interneta auditoriju mērījumiem. Līdz ar to Serbija būs 23. tirgus, kur gemiusAudience (Serbijā - ABC gemiusAudience) - ir tiešsaistes auditorijas mērījumu instruments.

Rezultātā, kopā ar jau esošajām Adrijas valstīm - Horvātiju, Slovēniju un Bosniju un Hercegovinu- Gemius izveidojis lielāko interneta tirgu šajā reģionā. Interneta izplatības līmenis Serbijā svārstās ap 56%, kas ir 4 + miljoni interneta lietotāju (jūnijs 2010, ITU). Šim tirgum raksturīga augšupeja, kas noteikti paātrināsies līdz ar auditorijas mērījumu standartu ieviešanu.

ABC Srbija ir līderis drukāto mediju mērījumu veikšanā, aptverot visus galvenos Serbijas izdevējus, aģentūras un reklāmdevējus,  un uzrauga drukāto mediju apriti, tajā skaitā ikdienas laikrakstus un žurnālus. Lēmuma rezultātā  ABC dalībnieki, kas ir tiešsaistes izdevēji, piedalīsies ABC gemiusAudience pētījumā un saņems datus par interneta auditoriju Serbijā.

Milans Kovačevics (Milan Kovačević), ABC Srbija izpilddirektors, par šo svarīgo soli saka:  "Neatkarīgu pētījumu ieviešana, kas jau ir standarts vairāk nekā divdesmit valstīs Eiropā, ir mūsu prioritāte.  Mēs esam pārliecināti, ka pilnīgas vietējā interneta ainas attēlošana nodrošinās labu pamatu dažādām reklāmas aktivitātēm un radīs straujāku tirgus attīstību un konkurētspēju reklāmas tirgū kopumā."

Serbijā gemiusAudience metodoloģija tiks balstīta uz sīkdatnes (cookie) paneļa. Pētījuma īstenošana sāksies ar uzskaites skriptu ieviešanu mājaslapās, kas tiks iekļautas pētījumā. Tas notiks 2011. gada rudenī un pirmie precīzie auditorijas dati būs pieejami jau 2012. gada janvārī.

Šis nozīmīgais līgums starp Gemius un ABC Srbija tika parakstīts Digitalālās ietekmes konferencē (Digital Impact conference), kuras laikā Gemius Adria reģiona menedžeris Vibors Kalogjera (Vibor Kalogjera) iepazīstināja tās vadītājus ar gemiusAudience mērījumu: "Es ļoti priecājos, ka šāds lēmums ir noslēgts ar galveno mediju apvienību Serbijas tirgū- ABC Srbija. Tas, protams, būs būtisks faktors tiešsaistes nozares izaugsmei Serbijā," komentē Vibors  Kalogjera, "esmu pārliecināts, ka vietējie spēlētāji būs apmierināti ar šo rezolūciju, jo tā pavērs iespējas plānot ne tikai Serbijas, bet arī reģionālās kampaņas, balstoties uz pilnīgu datu kopumu". 

Šo faktu atzīmē arī Gemius, jo ar to tiek pavērts jau 23 tirgus Eiropā un tā ir jau ceturtā valsts Adrijas reģionā, kur gemiusAudience kļūst par tiešsaistes mērījumu standartu.

Atslēgvārdi

To clipboard> Drukuj

Satura veids

ziņas

Nozare

Mediji

Valsts

Serbija

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli