atslēgvārdi

atslēgvārdi
2019-04-08 09:35

Gemius publicē Interneta lapu TOP 20 martā, 2019

Starptautiskais interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmums Gemius publicējis Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu Top 20 martā. Izmaiņas piedzīvojis Topa pirmais trijnieks, portālam inbox.lv pakāpjoties uz pirmo vietu. Kopumā, atšķirībā no šī gada īsākā mēneša, apmeklētāju skaita rādītāji atgriezušies ierastajā līmenī, uzrādot apmeklētāju pieaugumu no visām platformām.

Kopējā statistika visās platformās

Kopējās statistikas Topā no visām platformām, t.i., no datoriem, mobilajiem telefoniem, planšetdatoriem un mobilajām aplikācijām kopā, martā pozīcijām apmainījušies līdzšinējie līderi, pirmajā vietā ierindojot portālu inbox.lv ar 805 000 apmeklētājiem, procentuāli Real Users skaitam pieaugot par 3 procentiem jeb 21 000 lietotājiem visās platformās, kam seko ziņu portāls delfi.lv ar 801 000 apmeklētāju, kura Real Users skaits kopš februāra pieaudzis par 3 000 lietotājiem.  Savukārt Topa trešajā vietā, tāpat kā pagājušajā mēnesī, seko ziņu portāls tvnet.lv ar 682 000 apmeklētājiem. Ceturtajā vietā no visām platformām kopā ir ziņu portāls jauns.lv ar 533 000 interneta lietotājiem, bet Top pieci noslēdz ziņu un izklaides portāls skaties.lv ar 515 000 apmeklētāju lielu auditoriju.

“Paldies mūsu lietotājiem!  Inbox.lv auditorijas unikalitāte ir mūsu lielākā vērtība.  30 procenti no inbox.lv lietotājiem mēneša laikā nav apmeklējuši nevienu citu Top 3 mediju, toties apmeklē inbox.lv katru darba dienu. Liels prieks arī par inbox.lv aplikācijas novērtējumu, tās lietotāju skaits pēdējā pusgada laikā pieaudzis par 17 procentiem,” inbox.lv panākumus martā komentē Sintija Zvingule, inbox.lv Mārketinga un pārdošanas direktore.

Pieaugumu martā uzrādījušas arī tādas lapas kā spoki.lv (+17 procenti), vietne lvportals.lv, ziņu portāli lsm.lv un apollo.lv (+10 procenti). Savukārt procentuāli un skaitliski lielāko auditorijas kritumu uzrādījusi vietne mammamuntetiem.lv ar -15 procentiem jeb -36 000 apmeklētāju lielu kritumu martā. Martā Topā atgriezies biznesa uzziņu portāls zl.lv ar 246 000 Real Users, ieņemot kopējās statistikas Topa 18. vietu. Jāatzīmē arī cenu salīdzināšanas vietnes salidzini.lv atgriešanās. Pēc februāra datu mērījumiem par nepilnu mēnesi, martā Real Users pieaugums salidzini.lv ļāvis pakāpties par septiņām vietām no Topa 16.vietas uz 9.vietu.

Apmeklējumi no datoriem

No datoriem visbiežāk apmeklētākā interneta vietne martā ir portāls inbox.lv ar 660 000 Real Users, kas ir par diviem procentiem vairāk nekā februārī. Otrajā vietā ierindojas delfi.lv ar 559 000 lasītājiem, bet trešajā – tvnet.lv ar 419 000 apmeklētāju lielu auditoriju. Ceturto vietu tāpat kā februārī ieņem vietne jauns.lv ar
270 000 Real Users, bet Top pieci noslēdz portāls lsm.lv ar 263 000 apmeklētājiem no datoriem.

Auditorijas pieaugumus no datoriem uzrādījušas gandrīz visas Top 20 vietnes. Jāatzīmē vietne lvportals.lv, kas no datoriem uzrādījusi +16 procentu lielu apmeklētāju pieaugumu, pakāpjoties par vienu vietu un nonākot datoru lietotāju Topa 15. pozīcijā. Vienādu procentuālo auditorijas pieaugumu no datoriem martā uzrādījušas vietnes nra.lv, apollo.lv un spoki.lv ar +9 procentiem. Procentuāli un skaitliski lielāko auditorijas kritumu uzrādījis portāls mammamuntetiem.lv ar -11 procentiem jeb -9 000 apmeklētājiem.

Apmeklējumi no mobilajām ierīcēm

Pirmajā vietā apmeklējumos no mobilajām ierīcēm jeb no mobilajiem telefoniem, planšetdatoriem un mobilajām aplikācijām kopā ir vietne delfi.lv ar 722 000 lasītājiem, kam seko tvnet.lv ar 588 000 apmeklētājiem, Top 3 noslēdzot portālam inbox.lv ar 491 000 apmeklētāju lielu auditoriju. Tāpat martā mobilo ierīču apmeklētāju topā atgriežas uzziņu portāls zl.lv ar 134 000 lietotājiem, kas mobilo ierīču apmeklētāju Topā ieņem 19. vietu.

Procentuāli un skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu no mobilajām ierīcēm uzrādījusi vietne salidzini.lv ar +44 procentiem jeb +106 000 Real Users, tādējādi pakāpjoties no mobilo ierīču apmeklētāju Topa 18. vietas februārī uz 12. vietu martā. Procentuāli un skaitliski lielākos auditorijas kritumus uzrādījušas vietnes mammamuntetiem.lv ar -19 procentiem jeb -34 000 Real Usersun diena.lv ar -6 procentu jeb -9 000 lietotāju kritumu.

 

Top 20 veidots, balstoties uz 7-74 g.v. auditorijas lielumu interneta lapās, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus, mobilos telefonus un planšetdatorus. Topā iekļautas tās interneta lapas, kas martā piedalījās gemiusAudience pētījumā. gemiusAudience pētījums tiek veikts, balstoties uz sarežģītu un mūsdienīgu metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adreses.

To clipboard> Drukuj

Nozare

Mediji

Valsts

Latvija

Komentārs:

Sintija Zvingule

Inbox.lv mārketinga un pārdošanas direktore

Inbox.lv mārketinga un pārdošanas direktore

Rādīt visus eksperta rakstus

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli