atslēgvārdi

atslēgvārdi
2019-06-05 10:37

Gemius single-source risinājums saņēmis IAB Research Awards

Gemius single-source risinājums saņēmis IAB Research Awards

Gemius Single-source-fuelled cross-media mērījumu risinājums 4. jūnijā, Varšavā saņēmis IAB (Interactive Advertising Bureau) Europe’s Research balvu kategorijā “Auditorijas mērīšana”. 

#Truesinglesource risinājums aptver divus no zināmākajiem produktiem – gemiusAdReal un gemiusPostBuy, kas veido spēcīgu risinājumu mediju tirgus pilnīgai analīzei. Pateicoties gemiusPostBuy, reklāmdevējiem ir iespēja iegūt padziļinātu analīzi par savām cross-media kampaņām. Tikmēr gemiusAdReal ļauj veikt visaptverošu tirgus un konkurentu analīzi gan digitālajā, gan cross-media pasaulē.

“Mēs lepojamies, ka mūsu pētījums ir atzīts Eiropas reklāmas tirgus ekspertu vidū,” komentē Marcin Pery, jaunais Gemius izpilddirektors. “Visi mūsu centieni pēdējos mēnešos ir vērsti uz cross-media analīzi un mūsu single-source paneļa izstrādi. Bet mēs neesam aizmirsuši par digitālo tirgu, kas jau 20 gadus izmanto mūsu produktus. Mūsu mērķis ir nepārtraukti nodrošināt vislabākos risinājumus visiem tirgus dalībniekiem un vienlaikus ļaut augt reklāmas tirgum.”

 

Šī ir ceturtā Gemius IAB Research Awards balva. 2015. gadā tā saņemta par Behavioral Panel Synthesis metodoloģiju, kas ļauj mediju īpašniekiem redzēt kampaņu sasniedzamību no visām ierīcēm. Tam 2016. gadā sekoja apbalvojums par Overnight metodoloģiju, kas piedāvā analizēt interneta mediju auditorijas datus jau nākamajā dienā, bet 2017. gadā IAB balva piešķirta gemiusAdReal, kas tagad ir papildināts ar cross-media analīzes iespējām.

To clipboard> Drukuj

Satura veids

notikumi

Nozare

Mediji, Reklāma

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli