atslēgvārdi

atslēgvārdi
2020-05-15 07:44

gemiusAudience pētījumā esošo mediju grupu un reklāmas tīklu apskats, Aprīlis 2020

Starptautiskais interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmums Gemius publicējis mediju grupu un reklāmas tīklu apskatu par šī gada aprīli. Lielāko Reach no mediju grupām aprīlī sasniegušas TVNET un DELFI mediju grupas, tikmēr adQuota reklāmas tīkls pagājušajā mēnesī sasniedzis 77 procentus Latvijas interneta lietotāju. Datos par TVNET grupu no aprīļa iekļauta arī statistika par tvnet.lv, apollo.lv un rus.tvnet.lv aplikācijām.

Saskaņā ar gemiusAudience datiempar šī gada aprīli, adQuota reklāmas tīkls sasniedzis 1 158 000 lietotājus un 77 procentus Latvijas interneta lietotāju no visām platformām – datoriem, mobilajiem telefoniem un planšetdatoriem kopā. Tīkls apvieno 26 vietnes PC un 29 vietnes Mobile platformā, starp tām tādus portālus, kā la.lv, jauns.lv, nra.lv, lsm.lv, skaties.lv un citus. Mobile platformā adQuota aprīlī sasniedzis 997 000 Real Users, bet PC platformā – 762 000 Latvijas interneta lietotāju.

Tikmēr augstāko Reach no mediju grupām visās platformās sasniegušas TVNET un DELFI mediju grupas – attiecīgi 59.5 un 58.68 procentus Latvijas interneta lietotāju. TVNET mediju grupa, kas apvieno vietnes tvnet.lv, spoki.lv un apollo.lv, šajā aprīlī no visām platformām sasniegusi 901 000 lietotāju. Jāatzīmē, ka datos par TVNET grupu no aprīļa iekļauta arī statistika par tvnet.lv, apollo.lv un rus.tvnet.lv aplikācijām. Pagājušajā mēnesī tvnet.lv aplikāciju lietoja 19 000 Real Users, apollo.lv – 12 000, bet rus.tvnet.lv aplikāciju – 6 000 lietotāju. DELFI grupa – dati par delfi.lv, bilesuparadize.lv, Delfi TV, kā arī mobilo aplikāciju – aprīlī no visām platformām kopā sasniegusi 888 000 Real Users. Pēc lietotāju skaita no atsevišķām platformām – datoriem un mobilajām ierīcēm –  DELFI grupa apsteidz TVNET un ir lielākā mediju grupa pēc lietotāju skaita no datoriem (602 000 lietotāju) un mobilajām ierīcēm (851 000 Real Users) šī gada aprīlī.

Savukārt TV3 mediju grupa – dati par tv3play.skaties.lv, skaties.lv video un starfm.lv straumēšanu, kā arī tv3play.lv aplikāciju – aprīlī  sasniegusi 42 procentus Latvijas interneta lietotāju. Mediju grupa, salīdzinot ar citām, procentuāli sasniedz lielāko ģimenē latviski runājošās auditorijas īpatsvaru – 82 procentus. No datoriem aprīlī grupas vietnes apmeklējuši 266 000 lietotāju, bet no mobilajām ierīcēm vairāk nekā divreiz lielāks skaits lietotāju – 573 000 Real Users.

Mail.ru grupā no marta gemiusAudience pētījumā vietnēm mail.ru un ok.ru pievienojies sociālais tīkls vk.com, un aprīlī no visām platformām tā sasniegusi 25 procentus visu Latvijas interneta lietotāju. No datoriem grupas vietnes aprīlī apmeklējuši 226 000 lietotāju, bet no mobilajām ierīcēm – 223 000 Real Users. Gandrīz puse grupas lapu auditorijas – 47 procenti – ģimenē sarunājas latviešu valodā, bet 52 procenti apmeklētāju ir krievvalodīgi.

 

 

Dati par Latvijas mediju grupām un reklāmas tīkliem pieejami Gemius publisko datu vietnē rating.gemius.com.

Gemius - starptautisks interneta pētniecības uzņēmums, kas piedāvā profesionālus pētniecības risinājumus, konsultācijas, analīzi un rekomendācijas tiešsaistes vidē bāzētiem uzņēmumiem. Uzņēmuma piedāvātie risinājumi ir ikdienas darbības pamatā vairāk kā divos tūkstošos uzņēmumu dažādos tirgus sektoros visā pasaulē. Dibināts 1999. gadā, Gemius šobrīd darbojas vairāk kā 30 tirgos Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā. Pētījumos tiek izmantota uzņēmuma izstrādātie metodoloģiskie risinājumi, kas ir saskaņoti ar starptautiski atzīto ICC/ESOMAR kodeksu. Vairāk: www.gemius.lv.

To clipboard> Drukuj

Nozare

Mediji

Valsts

Latvija

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli