atslēgvārdi

atslēgvārdi
2014-01-21 12:20

Interneta lapu Top 25 decembrī, 2013

Starptautiskais interneta izpētes un konsultāciju uzņēmums Gemius publicējis decembrī apmeklētāko interneta lapu Top 25. Decembris bijis veiksmīgs mēnesis ar e-komerciju saistītām interneta lapām, kā arī sociālajiem tīkliem. Ievērojamāku auditorijas kritumu pēc iepriekšējā mēneša lēciena piedzīvojuši visi ziņu portāli. Topā arī jaunums – laika prognožu vietne gismeteo.lv

Decembrī pozitīvu tendenci uzrādījuši ar e-komerciju saistītie portāli. Preču meklēšanas un cenu salīdzināšanas lapa kurpirkt.lv uzstādot jaunu apmeklējuma rekordu 151 400, ierindojusies 14. vietā. Kāpumu piedzīvojis arī kolektīvās iepirkšanās portāls perkamkopa.lv, no 21. vietas pakāpjoties uz 18. pozīciju.

Salīdzinot ar novembri, apmeklētāki bijuši arī sociālie tīkli – nelielu auditorijas kāpumu piedzīvojis gan pašmāju draugiem.lv, gan arī krievvalodīgās auditorijas sociālais tīkls odnoklassniki.ru, kas ieņem topa 12. pozīciju.

Vairāk kā par 9% augusi arī interneta pavārgrāmatas receptes.lv auditorija, bet jautājumu un atbilžu portāla pajauta.lv auditorija augusi par 2%.

Pārējiem Top 25 spēlētājiem salīdzinājumā ar novembri novērots auditorijas samazinājums. Ievērojamāk tas skāris tieši ziņu portālus, kas Zolitūdes traģēdijas iespaidā piedzīvoja strauju auditorijas kāpumu mēnesi iepriekš. Dažiem no tiem gan ir izdevies arī decembrī sasniegt lielāku auditoriju kā ierasts, tostarp delfi.lv, tvnet.lv, apollo.lv un mixnews.lv.

Topa līderis nemainīgi ir inbox.lv, ko mēnesī apmeklējuši 703 300 lietotāji no Latvijas. Otrajā pozīcijā ir ziņu portāls delfi.lv ar 660 100 lietotājiem, bet trešie - sociālais tīkls draugiem.lv ar 618 600 apmeklētājiem.

Ar veiksmīgu startu sevi pieteicis gemiusAudience pētījuma jaunpienācējs - laika prognožu vietne gismeteo.lv, kas ar 96 400 apmeklētājiem mēnesī ierindojusies 21. vietā. Decembrī no topa izkritušas tādas interneta lapas kā focus.lv, db.lv un city24.lv.

 

Tops veidots, balstoties uz 15-74 g.v. auditorijas lielumu interneta lapās, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas. Topā iekļautas tās interneta lapas, kas decembrī piedalījās gemiusAudience pētījumā. gemiusAudience pētījums tiek veikts, balstoties uz sarežģītu un mūsdienīgu metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adreses. Pilns portālu tops pēc reālo lietotāju skaita, lappušu skatījumu skaita (page views) un  sasniedzamības (reach) apskatāms publiskajā tendenču vietnē www.audience.gemius.lv.

To clipboard> Drukuj

Satura veids

ziņas & infografiki

Nozare

Mediji

Valsts

Latvija

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli