atslēgvārdi

atslēgvārdi
2014-11-04 10:12

Interneta reklāmas kampaņu mūžs

Latvijā interneta reklāmas kampaņa vienam interneta lietotājam tiek parādīta vidēji 12 reizes un ilgst nedaudz ilgāk nekā mēnesi. Savukārt visgarākās kampaņas ilgst Čehijā – liecina jaunākais interneta reklāmas pārskats Centrālajā un Austrumeiropā, kuru publicējis Gemius.

Jaunākajā Gemius AdMonitor pārskatā iekļauta interneta reklāmas kampaņu lielumu un efektivitātes rādītāju kopas analīze. Pārskats veidots par Centrālās un Austrumeiropas valstīm, laika posmā no 2014.gada februāra līdz jūlijam.

Vienas reklāmas kampaņas ekspozīciju skaits

 

Vislielākais ekspozīciju daudzums ticis servēts reklāmas kampaņām Čehijā un Polijā (vidēji 20 miljoni ekspozīcijas uz vienu kampaņu). Latvijā tās ir vidēji 4 miljoni ekspozīcijas uz reklāmas kampaņu, kamēr Slovēnijā, Horvātijā un Bulgārijā reklāmdevēji iegādājas vismazāk ekspozīciju (vidēji 2 - 3.5 miljoni).

Ekspozīciju skaits uz vienu interneta lietotāju

 

Izrādās, ka Polijā viena reklāmas kampaņa interneta lietotājam tiek parādīta vidēji 28 reizes. Igaunijā tās ir vidēji 16 reizes uz lietotāju, kamēr Ungārijā un Latvijā – 12 reizes. Valstis, kurās interneta lietotājiem ir vismazākā iespēja redzēt interneta reklāmas ir Ukraina un Bulgārija (vidēji 6 ekspozīcijas uz interneta lietotāju), kā arī Rumānija (5 ekspozīcijas uz vienu interneta lietotāju vienai kampaņai).

Interneta reklāmas kampaņu ilgums

 

Dati liecina, ka visilgākās interneta reklāmas kampaņas tiek rādītas Čehijā – viena interneta kampaņa ir aktīva vairāk nekā 3 mēnešus (vidēji 97 dienas). Ungārijā un Slovākijā, tāpat kā Polijā un Rumānijā, viena reklāmas kampaņa tiek rādīta aptuveni 2 mēnešus (vidēji 58 – 59 dienas). Savukārt Latvijā, Serbijā un Bulgārijā tipiska reklāmas kampaņa ilgst nedaudz ilgāk nekā mēnesi (vidēji 33 – 35 dienas).

 

Pārskats veidots par tām 11 Centrālās un Austrumeiropas valstīm, kurās Gemius veiktais tiešsaistes kampaņu monitorings sedz vismaz 50% no visa tirgus, tajā skaitā Latvijā, Bulgārijā, Horvātijā, Ungārijā, Čehijā, Lietuvā, Polijā, Rumānijā, Serbijā, Slovākijā un Slovēnijā. Pārskats veidots, balstoties uz gemiusAdMonitor pētījuma datiem. Tajā tiek apkopoti interneta kampaņu analīzes dati (gemiusDirectEffect), kā arī dati, kas iegūti no interneta mediju un tīklu reklāmas materiālu servēšanas sistēmas (AdOcean).

gemiusAdMonitor pārskatu iespējams lejupielādēt šeit.

Atslēgvārdi

To clipboard> Drukuj

Satura veids

pārskati

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli