atslēgvārdi

atslēgvārdi
2014-07-02 07:19

Noskaidroti populārākie „TVPlay” raidījumi un to auditorija

Starptautiskais interneta izpētes uzņēmums Gemius ir izpētījis maijā skatītākos interneta vietnes „TVPlay” raidījumus pēc video materiālu auditorijas lieluma. Lielāko auditoriju maijā sasniedza Pasaules čempionāta hokejā 2014 spēļu translācijas un citas izklaides programmas kā seriāls „UgunsGrēks” un svētdienas šovs „Izklausies redzēts”. Salīdzinot ar pagājušo gadu, "TVPlay” auditorija palielinājusies vairāk nekā divas reizes!

Šī gada maijā ar 97 200 skatītāju lielu auditoriju populārākā pārraide izrādījusies Pasaules čempionāts hokejā 2014, savukārt otra populārākā programma maijā bija pašmāju seriāls „UgunsGrēks”. To video portālā „TVPlay” skatījušies 78 000 interneta lietotāji, kopumā tajā pavadot arī vienu no ilgākajiem apmeklējuma laikiem. 3.vietā ar 54 300 skatītāju lielu auditoriju ierindojies TV3 šovs „Izklausies redzēts”. Salīdzinot ar situāciju pirms gada, „TVPlay” auditorija ir augusi vairāk nekā uz pusi jeb par 61%, tādējādi sasniedzot 216 400 lietotāju lielu auditoriju. Salīdzinot ar iepriekšējo sezonu, Pasaules čempionāta hokejā spēļu pārraižu auditorija palielinājusies par 66%, tikmēr „UgunsGrēks” spējis piesaistīt par 31% vairāk skatītāju.

Kā atzīst MTG Latvija Digitālā mārketinga un satura vadītāja Sniedzīte Vilmane: „Maijā novērojām, ka interese par video saturu pieaugusi ne tikai interneta portālā „TVPlay”, bet arī aplikācijā „TVplay”. Šogad pirmo reizi Pasaules čempionātu hokejā varēja skatīties arī “TVPlay” aplikācijā mobilajās ierīcēs – telefonā vai planšetē. Un panākumi neizpalika -  “TVPlay” aplikācijā tika sasniegts 92 742 skatījums.”

Skatot populārākos raidījumus pēc skatītāju dzimuma, populārākie vīriešu vidū ir tādi raidījumi kā „OvertimeTV”, kur 71% skatītāju vīriešu un otrs populārākais notikums vīriešu vidū bijis Pasaules čempionāts hokejā 2014 ar 63%. Savukārt sieviešu vidū iecienītākie ir seriāli „Viņas melo labāk” (64% sievietes) un „UgunsGrēks” (62%). Sieviešu vidū trešais skatītākais bijis TV3 raidījums „Gandrīz ideālas vakariņas”, tas piesaistījis 63% sievietes. Kopumā video skatītāju vidū vietnē „TVPlay” raidījumus vienlīdz aktīvi skatījušās gan sievietes, gan vīrieši, attiecīgi 51% un 49%. Populārāko raidījumu auditorija pārsvarā ir cilvēki vecumā no 15 līdz 24 gadiem, sastādot lielāko īpatsvaru Pasaules čempionāta hokejā 2014, „UgunsGrēka”, „Izklausies redzēts” un „Valstī viss ir kārtībā” skatītāju vidū. Kamēr tādām pārraidēm kā „Gandrīz ideālas vakariņas”, „Bez Tabu” un raidījumam „Degpunktā” lielākā daļa skatītāju ir vecuma grupā no 25 līdz 34 gadiem. Raidījumam „Degpunktā” un pārraidei „Valstī viss ir kārtībā” novērojams arī lielākais vecuma grupas 55+ īpatsvars, tas veido 15%.

 

Visilgāk video portālā „TVPlay” tika skatīts realitātes šovs „Paradīzes pludmale: Brīvdienas Meksikā 3”, to vidēji viens skatītājs ir vērojis piecas stundas mēnesī. Tam seko seriāls „1001 nakts” ar 4 stundām un 33 minūtēm un pašmāju seriāls „UgunsGrēks” ar 4 stundām un 9 minūtēm. Auditorijas ziņā apmeklētākā pārraide Pasaules čempionāts hokejā 2014 spējusi piesaistīt katru skatītāju vidēji uz 2 stundām un 20 minūtēm.

Pētījums par interneta vietnē „TVPlay” publicēto video satura auditoriju, veikts ar speciāli video satura auditorijas mērīšanai izstrādātu pētījumu gemiusStream. gemiusStreampētījums tiek veikts, balstoties uz sarežģītu un mūsdienīgu metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo video skatītāju skaitu un auditorijas sociāli demogrāfiskos rādītājus. Latvijā starptautiskā TV grupa „MTG Group” ir pirmie, kas izmanto šī pētījuma sniegtās priekšrocības.

To clipboard> Drukuj

Satura veids

ziņas & infografiki

Nozare

Izklaide, Mediji

Valsts

Latvija

Komentārs:

Sniedzīte Vilmane

MTG Latvia Digitālās attīstības vadītāja

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli