atslēgvārdi

atslēgvārdi

E-komercija

  • Interneta lietotāju skaitu, kas apmeklē:

    • interneta veikalus,
    • cenu salīdzināšanas lapas,
    • interneta izsoles,
    • forumus,
    • akciju un īpašo piedāvājumu lapas,
    • un citas ar e-komerciju saistītas lapas, piem., amazon.com.
  • Cik daudz laika mēnesī interneta lietotāji pavada izvēlēto interneta veikalu lapās?
  • Kas ir e-komercijas lapu apmeklētāji (dzimums, vecums, izglītība, interneta izmantošanas ilgums un biežums, ienākumu līmenis, dzīvesvieta, nodarbošanās u.c.)?
  • Kuras e-komercijas lapas apmeklē interneta lietotāju no īpaši definētām lietotāju grupām, piemēram, lietotāji ar īpašu profilu, pamatojoties uz tādiem rādītājiem kā dzimums, vecums, izglītība, interneta izmantošanas ilgums un biežums, ienākumu līmenis, dzīvesvieta, nodarbošanās u.c.

Piemēri:

  • Vairāk nekā 80 procenti no Polijas interneta lietotājiem apmeklē lapas, kas saistītas ar e-komerciju. Čehijā tie ir 56 procenti, Slovākijā - 51 procents, bet Ungārijā gandrīz 44 procenti interneta lietotāju (Jūlijs 2013).
  • Gandrīz 12 miljoni Polijas interneta lietotāju apmeklē interneta veikalu lapas. Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, tas ir pieaugums par piektdaļu (10.1 miljoni 2012.gada jūlijā). Vispopulārākie ir interneta veikali, kas piedāvā iegādāties apģērbu (5,6 miljoni interneta lietotāju pārlūko interneta veikala produktu klāstu). Vismazākā interese ir par veikaliem, kas piedāvā erotiskās preces – tos apmeklē vien 256 tūkstoši lietotāji (Jūlijs 2013).

Interneta pētījuma gemiusAudience mērījumi, ko veic Gemius 

Ja jums ir nepieciešams eksperta komentārs saistībā ar datiem, mēs esam gatavi palīdzēt!

Jūs varat uz mums paļauties brīžos, kad jums nepieciešams atbalsts materiālu sagatavošanā un jūs vēlies konsultēties par to, kādā veidā šos datus vislabāk prezentēt.