atslēgvārdi

atslēgvārdi
2012-02-14 01:00

Gemius izvēlēts par interneta auditorijas mērījumu sniedzēju Moldovā

Gemius, vadošā interneta pētījumu aģentūra Centrāleiropā un Austrumeiropā, ir izvēlēta par oficiālo interneta auditorijas mērījumu sniedzēju Moldovā. Gemius ienākšana Moldovas tirgū ir pagrieziena punkts interneta nozares mērījumu kvalitātes uzlabošanā, ieviešot vienotu mērījumu standartu - gemiusAudience pētījumu.  Šis ir nozīmīgs solis arī Gemius attīstībā - ar šī līguma parakstīšanu arī 2012. gadā Gemius turpina paplašināt savu tirgu.

Interneta izplatība Moldovā pēc dažādu avotu datiem svārstās no 40 līdz 50 procentiem, kas ir līdzvērtīgs Baltkrievijas līmenim. Kopējā interneta reklāmas tirgus vērtība 2010. gadā sasniedza 1,143 miljonus Eiro, bet 2011. gadā jau 1,3 miljonus. 2011. gadā televīzijas un vides reklāmu kopējais patēriņš sasniedza 13 miljonus Eiro, krietni apsteidzot interneta reklāmu (6,11 milj.), taču, tai bija vislielākais pieaugums – gandrīz 14 % gadā, kas liecina, ka šī nozare pakapeniski iekaro reklāmdevēju uzmanību.

Vienošanās ar Gemius kā oficiālo interneta auditorijas mērījumu sniedzēju tika noslēgta 2012. gada februāra sakumā, parakstot līgumu ar Moldovas mediju un reklāmas industrijas organizāciju BATI (Moldavian Audit Bureau of Circulations and Internet).

Kā komentē Staņislavs Popovs (Stanislav Popov), BATI izpilddirektors: „Šis lēmums ir nozīmīgs, jo tas ir vērsts uz interneta tirgus apvienošanu, ieviešot vienotus standartus un uzlabojot interneta kanālu rentabilitāti. Paturot prātā būtisko Gemius pieredzi, sniedzot augstākās kvalitātes tiešsaistes auditorijas pētījumus visā Eiropā, kā arī izpratni par Austrumeirpas reģiona tirgu, mēs ceram uz veiksmīgu sadarbību arī Moldovā.”

„Mēs esam ļoti gandarīti par šī līguma parakstīšanu, kas liecina par lielu uzticību no BATI, Moldovas mediju un reklāmas industrijas organizācijas, puses,” komentē Katalins Emilians (Catalin Emilian), Gemius reģionālais vadītājs Moldovā. „Šis lēmums arī vēlreiz pierāda mūsu metodikas elastību, kas ir atzīta gan augsti attīstītajā Rietumu tirgū, piemēram, Dānijā, kā arī jaunajos tirgos, kāda ir Moldova. Personīgi es ar nepacietību gaidu Moldovas interneta tirgus attīstību, kas krietni palielinās tās konkurenci reģionā, ko veicinās vienotu standartu ieviešana.”

Moldovā gemiusAudience pētījums tiks nodrošināts, izmantojot interneta lietotāju aizpildītas anketas par interneta lietošanas paradumiem un sociāli demogrāfiskajiem jautājumiem (cookie panel), kā tas tiek darīts lielākajā daļā tirgu, kuros darbojas Gemius. Jau drīzumā tiks uzsākta kodu ievietošana interneta vietnēs, ar ko arī sāksies mērijumu uzskaite. Pirmos Moldovas interneta auditorijas datus plānots publicēt 2012. gada maijā.

To clipboard> Drukuj

Satura veids

ziņas

Nozare

Mediji

Valsts

Moldova

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli