atslēgvārdi

atslēgvārdi
2012-04-04 00:00

Gemius Turcijā prezentē jaunākos gemiusAudience pētījuma rezultātus

Starptautiskais interneta izpētes uzņēmums Gemius Turcijā publicējis jaunākos gemiusAudience pētījuma rezultātus, kas tapuši pēc vismodernākā auditorijas mērījumu paneļa ieviešanas. Ar tā palīdzību šobrīd iespējams izmērīt jebkuras mājaslapas apmeklējumu, iekļaujot tādas interneta vietnes kā Google, Facebook, Youtube, Twitter un citas.  

Pēc gemiusAudience pētījuma janvāra datiem, Turcijā internetaizplatības rādītājs ir 40 % un interneta lietotāju skaits sasniedz 25 miljonus lietotāju. Vadoties pēc pēdējiem rezultātiem, Turcijas interneta auditorijā dominē vīrieši, kas veido 56 % no kopējā iedzīvotāju skaita. Vīrieši, salīdzinot ar sievietēm, ir aktīvāki interneta pārlūkošanā – sievietes ģenerē tikai 37 % no visiem interneta lapu skatījumiem un mēnesī vidēji internetā pavada par 15 stundām mazāk laika nekā vīrieši. Šādas atšķirības ir raksturīgas jaunattīstības tirgos un ar laiku izlīdzinās.

Turcijas interneta auditorija ir ļoti jauna, kas paver plašas perspektīvas interneta tirgum. Visvairāk pārstāvētā interneta auditorija Turcijā ir vecumā no vecuma grupa ir 25-34 gadiem, savukārt visaktīvākā ir auditorija vecumā no 18-24 gadiem, kas ģenerē 30 % no visiem veiktajiem interneta lapu skatījumiem, kā arī pavada internetā visvairāk laika. Interesanti, ka interneta lietotāji vecuma grupā no 45-54 gadiem internetā pavada vidēji tik pat ilgu laiku kā tīņi (15-17 gadus veci) – vairāk kā 52 stundas mēnesī uz vienu lietotāju.

Populārākie globālā mēroga zīmoli Turcijā ir Google, Facebook, Windows un YouTube, kas ieņem pirmās vietas top 20 mājas lapu reitingos gan pēc Reach, gan arī pēc reālo lietotāju (Real Users) skaita. Starp populārākajiem vietējiem zīmoliem ir tādi portāli kā MyNet, Blogcu, Milliyet, kas veltīti ziņām un video saturam.

„Turcija ir tirgus ar lielu potenciālu, kas rada interesi ārvalstu spēlētāju vidū”, komentē Filips Pečinskis (Filip Pieczynski), gemiusAudience nodaļas vadītājs un Gemius viceprezidents. „Lai turpinātu piegādāt precīzu Turcijas interneta tirgus pārskatu, tuvāko mēnešu laikā Gemius un mūsu partneris Ipsos KPMG Turcijā sāks piedāvāt mobilos un video mērījumus. Pēdējie tiks mērīti ar Gemius video analītikas rīku gemiusStream. Pateicoties šiem risinājumiem, reklāmdevējiem būs iespēja daudz efektīvāk plānot reklāmas kampaņas, vēl precīzāk mērķējot uz noteiktu auditoriju."

Gemius Fusion auditorijas mērījumu paneli pašlaik izmanto septiņās valstīs – Čehijā, Ungārijā, Krievijā, Dānijā, Izraēlā, Ukrainā un Turcijā.

Atslēgvārdi

To clipboard> Drukuj

Satura veids

ziņas

Nozare

Tehnoloģijas

Valsts

Turcija

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli