Gemius uzvarējis auditorijas mērījumu konkursā Ungārijā
Gemius, vadošā interneta pētījumu aģentūra Centrāleiropā un Austrumeiropā, ir atkārtoti izvēlēta par oficiālo interneta auditorijas mērījumu sniedzēju Ungārijā.
IAB Ungārija un Ungārijas komunikāciju aģentūru asociācija MAKSZ par labāko mediju auditorijas mērījumu sniedzēju atzinusi Gemius, kas kopā ar sadarbības partneri Ipsos nodrošinās mērījumus nākamo piecu gadu posmā, kas sāksies 2013. gada janvārī un ilgs līdz 2017. gadam.
Jaunais auditorijas mērījumu vilnis būs arī solis pretim Ungārijas tirgus attīstīšanai, jo tiks nodrošināti ne tikai tiešsaistes auditorijas mērījumi (gemiusAudience), bet arī mobilās auditorijas mērījumi (gemiusMobile) un video satura mērījumi (gemiusStream) , ko ar nepacietību gaida Ungārijas reklāmdevēji, aģentūras un izdevēji.
„Mēs esam priecīgi par IAB Ungārija un MAKSZ lēmumu, kas mums, kopā ar Ipsos, ļaus nodrošināt jaunākās paaudzes mērījumus Ugārijas tirgū,” komentē Filips Pečinskis (Filips Pieczyński), Gemius viceprezidents un gemiusAudience produktu vadītājs. „Tas ir arī kā apliecinājums mūsu tiešsaistes auditorijas mērījumu kvalitātei un konkurētspējai. Kopsolī ar jaunākajām tendencēm mēs esam nolēmuši paplašināt darbības jomu Gemius / Ipsos mediju auditorijas mērījumiem pievienojot arī mobilā interneta un video saturu. Šīs jaunās iespējas atbilst visām tiešsaistes profesionāļu vajadzībām, palīdzot viņiem vēl labāk orientēties un darboties digitālajā vidē.”