atslēgvārdi

atslēgvārdi
2013-09-17 00:00

Kā palielināt pārdošanas apjomus - interneta veikala 4home piemērs

4home ir interneta veikals, kas nodarbojas ar mājas un dārza aksesuāru tirdzniecību Čehijas tirgū kopš 2004. gada, bet Slovākijā - kopš 2007. gada. 2012. gadā 4home papildināja savu piedāvājumu ar vairāk kā 2 000 jaunu produktu. Uzņēmumam pieder arī trīs tradicionālie veikali Prāgā, Brno un Plzeņā.

 

gemiusRecommend ir uz Quartic sistēmas bāzēts produkts, kas piedāvā personalizētas rekomendācijas, balstoties uz klientu iepriekšējo pieredzi un darbībām interneta lapā. gemiusRecommend rekomendāciju rīks var iegūt un analizēt informāciju par klientu, tā vēlmēm un vajadzībām, un balstoties uz šo informāciju, piedāvāt klientam interesējošus produktus.

4Home tika piedāvāts testa režīmā ieviest gemiusRecommend. Pirmo 5 nedēļu laikā gemiusRecommend tika ieviests bez A/B testēšanas un rekomendāciju laukumi tika rādīti visiem interneta veikala apmeklētājiem. Pēdējā nedēļā tika ieviesta arī A/B testēšana – pusei apmeklētāju tika rādītas iekšējās sistēmas rādītas rekomendācijas, otrai pusei- rekomendācijas, gemiusRecommend ieteiktie produkti. Rekomendācijas tika rādītas gan interneta veikala galvenajā lapā, gan arī produktu lapā, kā arī iepirkumu groza lapā.

Testēšanas laikā ienākumi no rekomendāciju laukos pārdotajām precēm veidoja gandrīz 22 % no kopējā pārdošanas apjoma 4home.cz un gandrīz 20% 4home.sk. Savukārt no rekomendāciju laukumiem pārdoto preču daudzums veidoja 20% 4home.cz un 19% 4home.sk!

To clipboard> Drukuj

Valsts

Čehija

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli