atslēgvārdi

atslēgvārdi
2016-06-28 08:05

Top 15 interneta lapas pēc pavadītā laika sieviešu un vīriešu vidū

Starptautiskais interneta izpētes un konsultāciju uzņēmums Gemius publicē statistiku par Top 15 interneta lapām pēc vidējā pavadītā laika sieviešu un vīriešu vidū par šī gada maiju. Izrādās, ka Latvijas sievietes daudz vairāk laika pavada socialo mediju portālos, kamēr vīrieši labprātāk brīvajos brīžos lasa ziņas. 

Salīdzinot datus par vīriešu un sieviešu iecienītākajām interneta mājas lapām, tika secināts, ka internetā joprojām visvairāk laika tiek pavadīts apmeklējot sociālo mediju portālus. Topa līderis apmeklējuma ilguma ziņā no datoriem ir krievvalodīgās auditorijas sociālais portāls odnoklassniki.ru. Tur mēnesī vīrieši pavada vidēji 7 stundas un 47 minūtes, kamēr sievietes krietni ilgāk- 9 stundas 44 minūtes. Savukārt līdera pozīcijā no mobilajiem tālruņiem atrodas draugiem.lv, kur gan vīrieši, gan sievietes pavada vidēji 2 stundas un 30 minūtes.

Kā izrādās vērojamas arī Top 15 populārāko lapu izmaiņas, atkarībā no izmantotās ierīces. Tā, piemēram, laika ziņas portālā gismeteo.lv ērtāk ir aplūkot no mobilajiem telefoniem. Interesanti arī, ka tīmekļa dienasgrāmatu klab.lv, lietotāji izvēlas skatīt caur telefonu ekrāniem- mēnesī vidēji 21 minūti vīrieši un 15 minūtes sievietes.

Savukārt ziņu portālus interneta lietotāji izvēlas lasīt atrodoties pie datora. Ziņu portālus tvnet.lv/apollo.lv maijā vīrieši skatījuši 6 stundas un 35 minūtes un sievietes 4 stundas 31 minūti, kamēr delfi.lv vīrieši un sievietes pavada īsāku laiku, attiecīgi par 1 stundu un 11 minūtēm un par 1 stundu un 33 minūtēm. Tā pat dati rāda, ka vienīgais no topā iekļautajiem ziņu portāliem, kur ilgāk nekā vīrieši uzturās sievietes, ir leta.lv, attiecīgi 1 stunda 32 minūtes un 2 stundas 26 minūtes.

Apmeklējuma ilguma ziņā šajā topā uzrādās arī tādas mājas lapas, kas pēc lietotāju skaitaneiekļūst ikmēneša apmeklētāko interneta lapu Top 25. Šajā sadaļā jāizceļ iepazīšanās portāls gribu.lv, ko labprāt apmeklē gan vīrieši (vidēji 1 stunda un 45 minūtes no datoriem un telefoniem), gan sievietes (vidēji 50 minūtes). Tā pat var minēt tehnoloģiju blogu kursors.lv. interneta spēļu saitu opa.lv, autopircēja ceļvedi whatcar.lv, novada ziņas liepajniekiem.lv un sociālo portālu amigos.lv.

Top 15 tika veidots, balstoties uz 7-74 g.v. auditorijas lielumu interneta lapās, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus un mobilos telefonus. Topā iekļautas tās interneta lapas, kas maijā piedalījās  gemiusAudience pētījumā. Dati par aplikācijām nav iekļuti (izņemot delfi.lv). gemiusAudience pētījums tiek veikts, balstoties uz sarežģītu un mūsdienīgu metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adreses. Pilns portālu tops pēc reālo lietotāju skaita no datoriem, lapu skatījumu skaita (page views) un  sasniedzamības (reach) apskatāms publiskajā tendenču gemiusAudience vietnē www.audience.gemius.lv.                                       

To clipboard> Drukuj

Nozare

Izklaide, Mediji

Valsts

LV_Valsts

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli