atslēgvārdi

atslēgvārdi
2014-12-09 08:09

„TVPlay” skatītāji priekšroku dod pašmāju raidījumiem

Starptautiskais interneta izpētes uzņēmums Gemius ir izpētījis oktobrī skatītākos interneta vietnes „TVPlay” raidījumus. Oktobrī lielāko auditoriju spējuši sasniegt pašmāju TV projekti „UgunsGrēks”, „TV Zvaigzne” un „Ēnu spēles”. Salīdzinot ar šo pašu laika periodu pirms gada, "TVPlay” auditorija ir augusi par 34 procentiem.

Šī gada oktobrī „TVPlay” lietotāji visvairāk interesējušies par pašmāju TV projektiem. Populārākā pārraide video vietnē „TVPlay” bija seriāls „UgunsGrēks”, kas spējis piesaistīt 56 100 skatītāju lielu auditoriju. Arī otrajā vietā ierindojas Latvijā veidots projekts – jauniešu realitātes šovs „TV Zvaigzne” ar 22 600 skatītājiem, bet trešajā vietā – seriāls „Ēnu spēles” ar 21 800 skatītāju lielu auditoriju. Salīdzinot ar situāciju pirms gada, „TVPlay” raidījumu kopējā auditorija ir augusi par 34 procentiem, sasniedzot 134 900 skatītājus. 

To, ka interneta lietotāji aktīvi seko jauniešu dzīvei un intrigām šovā „TV Zvaignze” pierāda fakts, ka viens skatītājs šovu interneta vietnē „TVPlay” skatījis vidēji 11 stundas mēnesī. Otrajā vietā ir seriāls no Turcijas „Kārdinājuma varā” ar 7 stundām un 11 minūtēm. Savukārt trešajā vietā pēc vidējā skatījumu laika atrodas realitātes šovs „Paradīzes pludmalē: brīvdienas Meksikā 3”, kas spējis piesaistīt katru interneta lietotāju vidēji uz 6 stundām un 8 minūtēm.

„Lieliskā „TVPlay” izaugsme, kas vērojama pēdējā gada laikā, skaidri norāda ka diezgan pamanāmi mainās interneta lietotāju un skatītāju ieradumi - veidā, kā tiek patērēts video saturs. Pārliecināmies, ka arī Latvijā dzīvojošie cilvēki ir gatavi aizvien vairāk un vairāk laika veltīt video satura baudīšanai, jo šāds ātri un viegli uztverams audio un vizuālais saturs noder gan izklaidei, gan praktiskās informācijas iegūšanai. Mēs priecājamies, ka mūsu skatītāji un interneta lietotāji novērtē „MTG TV Latvia” kanālu radīto saturu, un balso par to ar saviem „klikšķiem””, komentē MTG Latvija Digitālā mārketinga un satura vadītāja Sniedzīte Vilmane.

Tāpat kā pirms gada, vīriešu vidū populārākās pārraides „TVPlay” ir „Hokejs KHL” (68 procenti no skatītājiem ir vīrieši) un raidījums „Overtime TV” (65 procenti). Savukārt sieviešu interešu lokā „TVPlay” vietnē ir jauni aktuāli raidījumi – to vidū iecienītākais ir šovs „Gatavo 3” (77 procenti no skatītājiem ir sievietes), šovs „Vecpuisis 9” (75 procenti)  un realitātes šovs „Calendar LIVE” (73 procenti). Kopumā video skatītāju vidū vietnē „TVPlay” raidījumus visaktīvāk skatījušās sievietes, veidojot 56 procentus no kopējās auditorijas, kamēr vīrieši – 44 procentus.

Populārāko raidījumu auditorija pārsvarā ir cilvēki vecumā no 15 līdz 34 gadiem, kas veido arī lielāko daļu (53 procenti) no visiem „TVPlay” skatītājiem. 

 „TVPlay” raidījumus oktobrī skatījušies 134 900 skatītāji, tikmēr pašu tvplay.lv lapu apmeklējuši 157 600 lietotāji. Tas nozīmē, ka ne visi apmeklētāji ir skatījušies tur pieejamo video saturu. Dati rāda, ka, ka „TVPlay” raidījumus viens apmeklētājs ir skatījies vidēji 7 stundas un 26 minūtes mēnesī, kamēr tvplay.lv lapā viens apmeklētājs pavada vidēji 1 stundu un 40 minūtes.

Pētījums par interneta vietnē „TVPlay” publicēto video satura auditoriju, veikts ar speciāli video satura auditorijas mērīšanai izstrādāto pētījumu gemiusStreamAudience. gemiusStreamAudience pētījums tiek veikts, balstoties uz sarežģītu un mūsdienīgu metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo video skatītāju auditorijas un tās sociāli demogrāfiskos rādītājus. Latvijā starptautiskā TV grupa „MTG Group” ir pirmie, kas izmanto šī pētījuma sniegtās priekšrocības.

To clipboard> Drukuj

Satura veids

ziņas & infografiki

Nozare

Izklaide, Mediji

Valsts

Latvija

Komentārs:

Sniedzīte Vilmane

MTG Latvia Digitālās attīstības vadītāja

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli