atslēgvārdi

atslēgvārdi
2022-11-23 08:46

AdReal: TOP 10 reklāmdevēji oktobrī

AdReal: TOP 10 reklāmdevēji oktobrī

Interneta reklāmas kampaņu monitoringa rīka AdReal zīmolu TOP 10 oktobrī displeja reklāmu topam pievienojušies zīmoli Weekendshoes, Klondaika, Inbox un Cv.lv, topa līderu pozīcijas saglabājot Lidl, Rimi un Pērc un pārdod. Tikmēr video kreatīvu zīmoliem pirmajā trijniekā pievienojies auto nozares zīmols Neste un Tele2 no telekomunikāciju nozares, bet par trim pozīcijām uz pirmo vietu pakāpies Optibet. Populārāko zīmolu reklāmas visbiežāk lietotājus sasniedz pašmāju medijos. 

Oktobrī AdReal datos par Top10 pagājušā mēneša populārākajiem zīmoliem pēc displeja baneru sasniegto lietotāju skaita pievienojušies četri zīmoli – Weekendshoes no tirdzniecības nozares ar 426 000 Real Users , ieņemot topa 7. pozīciju, tāpat arī Klondaika no brīvā laika pavadīšanas nozares astotajā pozīcijā, kas oktobrī ar displeja reklāmām sasniegusi 424 000 lietotāju no datoriem. Tikmēr devītajā pozīcijā ierindojas zīmols Inbox no mediju nozares, kā baneri oktobrī parādījušies 423 000 lietotājiem, bet Top10 noslēdz sludinājumu apakšnozares zīmols Cv.lv ar 422 000 lietotājiem, kuru datoros parādījušās displeja reklāmas. Oktobrī apmainoties vietām, līderos atgriezies tirdzniecības zīmols Lidl ar 516 000 Real Users, kuru datoros parādījušies Lidl displeja kreatīvi, bet ar ļoti līdzīgu rādītāju – 511 000 lietotājiem – seko Rimi. Tāpat kā septembrī, trešais populārākais zīmols pēc displeja baneru sasniegto lietotāju skaita ir Pērc un Pārdod no tirdzniecības nozares ar 475 000 lietotājiem no datoriem. Visvairāk lietotāju populārākie zīmoli lielākoties sasnieguši pašmāju medijos – inbox.lv, delfi.lv, jauns.lv, arī tvnet.lv, ss.com, draugiem.lv, apollo.lv un e-klase.lv.

Oktobrī populārākajiem zīmoliem pēc sasniegto lietotāju skaita, tāpat kā displeja kreatīvu topā, pievienojies zīmols Klondaika, kā video reklāmas parādījušās 204 000 lietotājiem no datoriem, ierindojot to septītajā pozīcijā. Tikmēr astotais populārākais zīmols video reklāmu topā pagājušajā mēnesī ir Ikea no tirdzniecības nozares, kā video kreatīvi sasnieguši nedaudz mazāk – 203 000 lietotāju, bet devītajā pozīcijā topam pievienojies dzīvnieku pārtikas zīmols Purina ar 199 000 lietotājiem. Pakāpjoties par trim pozīcijām, topu oktobrī atklāj zīmols Optibet, kā video kreatīvi parādījušies 275 000 lietotājiem. Otrajā pozīcijā topam pievienojies zīmols Neste ar 257 000 Real Users, bet trešais populārākais zīmols pēc video kreatīvu sasniegto lietotāju skaita no datoriem oktobrī bija Tele2 ar 235 000 Real Users, kas septembrī bija starp populārākajiem zīmoliem displeja kreatīvu topā. Lai arī populārāko zīmolu video kreatīvi lietotājus visbiežāk sasnieguši video straumēšanas vietnē youtube.com, starp Top 10 medijiem ir arī pašmāju vietnes inbox.lv, delfi.lv, tvnet.lv, tv3.lv, apollo.lv, xtv.lv un nra.lv. 

 

Gemius AdReal sistēmā katru dienu tiek apstrādāti ap 4 miljoni video reklāmu un 54 miljoni displeja reklāmu, tostarp ik dienu sistēmā ienāk aptuveni 60 000 jaunas displeja un 5 000 video reklāmas. Reklāmas tiek kategorizētas 18 nozarēs – telekomunikācijas, apģērbs un aksesuāri, tirdzniecība, pārtika, finanses, farmācija, mājsaimniecības preces un citās, ko iespējams skatīt detalizēti arī virknē apakšnozaru. Tās iespējams izdalīt pēc zīmola īpašnieka, zīmola, medija īpašnieka, medija kanāla vai nozares.

Pētījuma pamatā ir aptuveni 3000 interneta lietotāju liels panelis mēnesī (2000 panelistu dienā) vecuma grupā no 7 līdz 74 gadiem – reprezentatīva interneta lietotāju grupa, kas savās interneta pārlūkprogrammās datoros ir lejupielādējusi spraudni, ar kura palīdzību iespējams mērīt tiešsaistes reklāmas kampaņu efektivitāti. Ievāktie dati tiek kategorizēti un svērti, lai iegūtu kopējo tiešsaistes reklāmas tirgus ainu.

Lai uzzinātu vairāk par AdReal pētījumu, aicinām sazināties ar Gemius, rakstot uz contact@gemius.lv.

Gemius - starptautisks interneta pētniecības uzņēmums, kas piedāvā profesionālus pētniecības risinājumus, konsultācijas, analīzi un rekomendācijas tiešsaistes vidē bāzētiem uzņēmumiem. Uzņēmuma piedāvātie risinājumi ir ikdienas darbības pamatā vairāk kā divos tūkstošos uzņēmumu dažādos tirgus sektoros visā pasaulē. Dibināts 1999. gadā, Gemius šobrīd darbojas vairāk kā 30 tirgos Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā. Pētījumos tiek izmantota uzņēmuma izstrādātie metodoloģiskie risinājumi, kas ir saskaņoti ar starptautiski atzīto ICC/ESOMAR kodeksu. Vairāk: www.gemius.lv

To clipboard> Drukuj

Nozare

Mediji, Reklāma

Valsts

Latvija

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli