atslēgvārdi

atslēgvārdi
2022-01-19 08:01

Gemius AdReal Top 10 reklāmdevēji decembrī

Gemius AdReal Top 10 reklāmdevēji decembrī

Starptautiskais interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmums Gemius apkopojis interneta reklāmu kampaņu monitoringa rīka AdReal populārāko zīmolu TOP 10 decembrī Latvijā apmeklējumā no datoriem. Topā ierindojušies gan pārtikas mazumtirdzniecības veikalu tīkli, gan elektropreču tirgotāji, mājas preču tirgotāji un sludinājumu portāls, kā arī zīmoli brīvā laika pavadīšanas nozarē.

Analizējot pagājušā gada noslēdzošā mēneša – decembra – datus par zīmoliem, kuru reklāmas visbiežāk parādījušās Latvijas interneta lietotāju datoros, pēc Real Users skaita pirmajā pozīcijā ierindojas mazumtirdzniecības veikalu tīkla Lidl displeja un video reklāmas, kuras decembrī sasniegušas 514 000 jeb 47 procentus Latvijas interneta lietotāju no datoriem. Seko divi elektronikas un sadzīves preču veikali – RD Electronics, kura interneta reklāmas sasniegušas attiecīgi 500 000 interneta lietotāju no datoriem, kā arī Euronics, kura displeja un video rekāmas decembrī parādījušās 479 000 interneta lietotāju datoros. Jāatzīmē, ka TOP 10 decembrī lielākoties pārstāvēti tieši tirdzniecības nozares reklāmdevēji - bez jau minētajiem starp desmit visbiežāk redzētajiem zīmoliem ierindojas arī Rimi (467 000 Real Users), kā arī Weekendshoes (441 000 Real Users), Mēbeles1 (433 000 Real Users) un Dormeo (436 000 Real Users). Ar 456 000 lietotājiem decembrī šajā pašā nozarē pārstāvēts arī sludinājumu portāls Pērc un pārdod. Tikmēr topa piektajā un septītajā pozīcijā ierindojas online kazino un azartspēļu platformas Optibet un Laimz, kuru reklāmas attiecīgi parādījušās 458 000 un 454 000 Latvijas interneta lietotāju datoros.

Apskatot Topa zīmolu rādītājus pēc eQ Ad Contacts jeb reklāmas kontakta kvalitātes rādītāja, ko veido četri elementi: reklāmas veids, kontakta ilgums, reklāmas izmērs un vienlaicīga citu reklāmu klātbūtne lietotāja logā, augstāko rādītāju uzrāda zīmols Weekendshoes, kam seko Rimi un Lidl, kā arī sludinājumu portāls Pērc un pārdod, kas visi šajā rādītājā pārsnieguši 1 000 000 kontaktu.

 

Gemius AdReal sistēmā katru dienu tiek apstrādāti ap 4 miljoni video reklāmu un 54 miljoni displeja reklāmu, tostarp ik dienu sistēmā ienāk aptuveni 60 000 jaunas displeja un 5 000 video reklāmas. Reklāmas tiek kategorizētas 18 nozarēs – telekomunikācijas, apģērbs un aksesuāri, tirdzniecība, pārtika, finanses, farmācija, mājsaimniecības preces un citās, ko iespējams skatīt detalizēti arī virknē apakšnozaru. Tās iespējams izdalīt pēc zīmola īpašnieka, zīmola, medija īpašnieka, medija kanāla vai nozares.

Pētījuma pamatā ir aptuveni 3000 interneta lietotāju liels panelis mēnesī (2000 panelistu dienā) vecuma grupā no 7 līdz 74 gadiem – reprezentatīva interneta lietotāju grupa, kas savās interneta pārlūkprogrammās datoros ir lejupielādējusi spraudni, ar kura palīdzību iespējams mērīt tiešsaistes reklāmas kampaņu efektivitāti. Ievāktie dati tiek kategorizēti un svērti, lai iegūtu kopējo tiešsaistes reklāmas tirgus ainu.

Lai uzzinātu vairāk un iegūtu pieeju Gemius AdReal, aicinām sazināties ar Gemius, rakstot uz contact@gemius.lv.

Gemius - starptautisks interneta pētniecības uzņēmums, kas piedāvā profesionālus pētniecības risinājumus, konsultācijas, analīzi un rekomendācijas tiešsaistes vidē bāzētiem uzņēmumiem. Uzņēmuma piedāvātie risinājumi ir ikdienas darbības pamatā vairāk kā divos tūkstošos uzņēmumu dažādos tirgus sektoros visā pasaulē. Dibināts 1999. gadā, Gemius šobrīd darbojas vairāk kā 30 tirgos Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā. Pētījumos tiek izmantota uzņēmuma izstrādātie metodoloģiskie risinājumi, kas ir saskaņoti ar starptautiski atzīto ICC/ESOMAR kodeksu. Vairāk: www.gemius.lv.

To clipboard> Drukuj

Nozare

Reklāma

Valsts

Latvija

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli