atslēgvārdi

atslēgvārdi
2023-03-09 08:51

Gemius AdReal: TOP 10 reklāmdevēji februārī

Februārī interneta reklāmas kampaņu monitoringa rīka AdReal zīmolu TOP 10 displeja reklāmu topā vairums populārāko zīmolu pārstāv tirdzniecības nozari, liecina interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais februāra tops. Gan displeja, gan video zīmolu topā pagājušajā mēnesī pārstāvēti pieci reklāmdevēji – Tele2, Lidl, airBaltic, LMT, kā arī Pērc un Pārdod. 

Šī gada īsākajā mēnesī – februārī – AdReal datos par Top 10 reklāmdevējiem displeja topā pirmo pozīciju ieņem tirdzniecības zīmols Rimi ar 489 000 Real Users, kuru datoros parādījušās zīmola displeja reklāmas. Otrajā pozīcijā seko zīmols Tele2, kā reklāmas kreatīvi kategorizēti gan tirdzniecības, gan telekomunikāciju nozarē – kopā tie sasnieguši 482 000 interneta lietotāju no datoriem, kamēr trešajā vietā ierindojas tirdzniecības zīmols Lidl ar 479 000 Real Users. Bez jau nosauktajiem, tirdzniecības nozari februāra topā pārstāv vēl vairāki zīmoli – ar 453 000 Real Users piektajā pozīcijā ierindojas RD Electronics, ar 436 000 lietotājiem septītajā vietā ir Maxima, kamēr 431 000 lietotāju sasniedzis zīmols Pērc un Pārdod. Līdzīgi kā Tele2, vēl divi citu topa zīmolu reklāmas kreatīvi kategorizēti gan tirdzniecības, gan telekomunikāciju nozarēs – ar 452 000 lietotājiem, kuru datoros parādījušās zīmola displeja reklāmas, sesto pozīciju topā ieņem Bite, bet ar 419 000 Real Users devītajā vietā ierindojas LMT. Tikmēr ar 454 000 Real Users ceturtais populārākais zīmols pēc displeja reklāmu sasniegto lietotāju skaita februārī ir airBaltic no ceļojumu nozares, bet ar 384 000 lietotājiem topu pagājušajā mēnesī noslēdz Klondaika, kā reklāmas kategorizētas brīvā laika pavadīšanas nozarē un ēdināšanas apakšnozarē.

Tikmēr datos par Top 10 reklāmdevējiem video kreatīvu topā ar 291 000 Real Users topu atklāj zīmols Tele2. Ar 266 000 lietotājiem, kuru datoros parādījušās zīmola video reklāmas, seko Betsafe no brīvā laika pavadīšanas nozares, bet pirmo trijnieku noslēdz zīmols LMT ar 260 000 lietotājiem. Vēl vairāki citi zīmoli no displeja reklāmu topa pārstāvēti arī video topā. Ar 258 000 Real Users zīmols Pērc un Pārdod ieņem ceturto pozīciju, kamēr Lidl ir astotais populārākais ar 205 000 lietotājiem, bet devīto vietu februārī ieņem airBaltic, kā video reklāmas parādījušās 201 000 interneta lietotāju no datoriem. Piektajā pozīcijā februāra topā ierindojas Optibet no brīvā laika pavadīšanas nozares ar 224 000 Real Users, kam sestajā vietā seko Galaxy Mobile Devices, kā video reklāmas parādījušās 219 000 lietotājiem. Ar 213 000 Real Users topam pievienojies zīmols Toyota no auto nozares, bet februāra topu noslēdz Tet veikals ar 201 000 lietotāju no datoriem. 

 

Gemius AdReal sistēmā katru dienu tiek apstrādāti ap 4 miljoni video reklāmu un 54 miljoni displeja reklāmu, tostarp ik dienu sistēmā ienāk aptuveni 60 000 jaunas displeja un 5 000 video reklāmas. Reklāmas tiek kategorizētas 18 nozarēs – telekomunikācijas, apģērbs un aksesuāri, tirdzniecība, pārtika, finanses, farmācija, mājsaimniecības preces un citās, ko iespējams skatīt detalizēti arī virknē apakšnozaru. Tās iespējams izdalīt pēc zīmola īpašnieka, zīmola, medija īpašnieka, medija kanāla vai nozares.

Pētījuma pamatā ir aptuveni 3000 interneta lietotāju liels panelis mēnesī (2000 panelistu dienā) vecuma grupā no 7 līdz 74 gadiem – reprezentatīva interneta lietotāju grupa, kas savās interneta pārlūkprogrammās datoros ir lejupielādējusi spraudni, ar kura palīdzību iespējams mērīt tiešsaistes reklāmas kampaņu efektivitāti. Ievāktie dati tiek kategorizēti un svērti, lai iegūtu kopējo tiešsaistes reklāmas tirgus ainu.

Lai uzzinātu vairāk par AdReal pētījumu, aicinām sazināties ar Gemius, rakstot uz contact@gemius.lv.

Gemius - starptautisks interneta pētniecības uzņēmums, kas piedāvā profesionālus pētniecības risinājumus, konsultācijas, analīzi un rekomendācijas tiešsaistes vidē bāzētiem uzņēmumiem. Uzņēmuma piedāvātie risinājumi ir ikdienas darbības pamatā vairāk kā divos tūkstošos uzņēmumu dažādos tirgus sektoros visā pasaulē. Dibināts 1999. gadā, Gemius šobrīd darbojas vairāk kā 30 tirgos Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā. Pētījumos tiek izmantota uzņēmuma izstrādātie metodoloģiskie risinājumi, kas ir saskaņoti ar starptautiski atzīto ICC/ESOMAR kodeksu. Vairāk: www.gemius.lv

To clipboard> Drukuj

Nozare

Reklāma

Valsts

Latvija

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli