atslēgvārdi

atslēgvārdi
2022-02-22 07:44

Gemius AdReal Top 10 reklāmdevēji janvārī

Gemius AdReal Top 10 reklāmdevēji janvārī

Starptautiskais interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmums Gemius apkopojis interneta reklāmu kampaņu monitoringa rīka AdReal populārāko zīmolu TOP 10 Latvijā apmeklējumā no datoriem. Janvārī uz pirmo pozīciju topā pakāpies Rimi, apmainoties vietām ar Lidl, tikmēr populārākajiem pievienojušies zīmoli Galaxy Mobile Devices, Bite un iRobot.lv. 

Gada pirmajā mēnesī datos par zīmoliem, kuru reklāmas visbiežāk parādījušās Latvijas interneta lietotāju datoros, pēc lietotāju skaita pirmajā pozīcijā ierindojas Rimi displeja un video reklāmas, kuras janvārī sasniegušas 546 000 jeb 50 procentus Latvijas interneta lietotāju no datoriem, pagājušajā mēnesī apsteidzot veikalu tīklu Lidl, kurš decembra topā ieņēma pirmo vietu. Lidl zīmolareklāmas tikmēr sasniegušas 525 000 un 48 procentus interneta lietotāju no datoriem. Jāatzīmē, ka abu pārtikas mazumtirgotāju displeja un video reklāmas janvārī sasniegušas vairāk lietotāju nekā decembrī.

Trešajā pozīcijā seko topa jaunpienācējs –  telekomunikāciju nozares zīmols Galaxy Mobile Devices, kura reklāmu ekspozīcijas pagājušajā mēnesī bijušas 496 000 interneta lietotājiem no datoriem. Janvāra beigās Samsung Galaxy S21 modeļu reklāmām pievienojās Galaxy Unpacked jaunā tālruņa prezentācijas pasākuma reklāmas

 

Ceturtajā pozīcijā pēc sasniegto lietotāju skaita janvārī ierindojas tirdzniecības nozares zīmols – mobilo sakaru operators Bite, kura displeja un video reklāmas sasniegušas 488 000 lietotāju no datoriem, bet pirmo piecinieku noslēdz vēl viens topa pienācējs – iRobot.lv – uzkopšanas robotu zīmols no mājokļa aprīkojuma nozares ar 473 000 lietotājiem, kuru datoros janvārī parādījušās iRobot reklāmas.

Tāpat kā pagājušajā mēnesī, starp TOP zīmoliem janvārī atrodamas arī online kazino un azartspēļu platformas Optibet un Laimz, kuru reklāmas parādījušās attiecīgi 470 000 un 469 000 Latvijas interneta lietotāju datoros. Tikmēr 460 000 lietotāju datoros janvārī parādījušās sludinājumu portāla Pērc un pārdod reklāmas, bet ar 458 000 Real Users topā pārstāvēts vēl viens tirdzniecības nozares zīmols Mebeles1. Top 10 janvārī noslēdz Rd Electronics ar 447 000 lietotājiem, kurš vēl decembrī topā ieņēma otro pozīciju.

Apskatot Topa zīmolu rādītājus pēc eQ Ad Contacts jeb reklāmas kontakta kvalitātes rādītāja, ko veido četri elementi: reklāmas veids, kontakta ilgums, reklāmas izmērs un vienlaicīga citu reklāmu klātbūtne lietotāja logā, augstāko rādītāju uzrāda zīmola Rimi reklāmas, un, tāpat kā sarindojot pēc Real Users, seko Lidl un Galaxy Mobile Devices, kas visi šajā rādītājā pārsnieguši 1 000 000 kontaktu.

 

Gemius AdReal sistēmā katru dienu tiek apstrādāti ap 4 miljoni video reklāmu un 54 miljoni displeja reklāmu, tostarp ik dienu sistēmā ienāk aptuveni 60 000 jaunas displeja un 5 000 video reklāmas. Reklāmas tiek kategorizētas 18 nozarēs – telekomunikācijas, apģērbs un aksesuāri, tirdzniecība, pārtika, finanses, farmācija, mājsaimniecības preces un citās, ko iespējams skatīt detalizēti arī virknē apakšnozaru. Tās iespējams izdalīt pēc zīmola īpašnieka, zīmola, medija īpašnieka, medija kanāla vai nozares.

Pētījuma pamatā ir aptuveni 3000 interneta lietotāju liels panelis mēnesī (2000 panelistu dienā) vecuma grupā no 7 līdz 74 gadiem – reprezentatīva interneta lietotāju grupa, kas savās interneta pārlūkprogrammās datoros ir lejupielādējusi spraudni, ar kura palīdzību iespējams mērīt tiešsaistes reklāmas kampaņu efektivitāti. Ievāktie dati tiek kategorizēti un svērti, lai iegūtu kopējo tiešsaistes reklāmas tirgus ainu.

Katras dienas TOP 10 video reklāmām Latvijā iespējams sekot: adreal.gemius.com/lv/top/

Lai uzzinātu vairāk un iegūtu pieeju Gemius AdReal, aicinām sazināties ar Gemius, rakstot uz contact@gemius.lv.

Gemius - starptautisks interneta pētniecības uzņēmums, kas piedāvā profesionālus pētniecības risinājumus, konsultācijas, analīzi un rekomendācijas tiešsaistes vidē bāzētiem uzņēmumiem. Uzņēmuma piedāvātie risinājumi ir ikdienas darbības pamatā vairāk kā divos tūkstošos uzņēmumu dažādos tirgus sektoros visā pasaulē. Dibināts 1999. gadā, Gemius šobrīd darbojas vairāk kā 30 tirgos Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā. Pētījumos tiek izmantota uzņēmuma izstrādātie metodoloģiskie risinājumi, kas ir saskaņoti ar starptautiski atzīto ICC/ESOMAR kodeksu. Vairāk: www.gemius.lv.

To clipboard> Drukuj

Nozare

Reklāma

Valsts

Latvija

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli