atslēgvārdi

atslēgvārdi
2023-07-14 07:23

Gemius AdReal: TOP 10 reklāmdevēji jūnijā

Gemius AdReal: TOP 10 reklāmdevēji jūnijā

Jūnijā interneta reklāmas kampaņu monitoringa rīka AdReal zīmolu TOP 10 displeja reklāmu topā vairums populārāko zīmolu pārstāv tirdzniecības nozari, kamēr video zīmolu topā ir arī sezonai raksturīgu nozaru reklāmdevēji no dārza tehnikas un dzērienu nozares, liecina interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais jūnija tops. Gan displeja, gan video zīmolu topā pagājušajā mēnesī pārstāvēti četri reklāmdevēji – Tele2, Lidl, LMT, kā arī airBaltic.  

Jūnijā AdReal datos par Top 10 reklāmdevējiem displeja topā pirmo pozīciju ieņem tirdzniecības zīmols Rimi ar 548 000 Real Users, kuru datoros parādījušās zīmola displeja reklāmas. Otrajā pozīcijā seko zīmols Lidl, kā reklāmas kreatīvi sasnieguši 533 000 interneta lietotāju no datoriem, kamēr trešajā vietā ierindojas zīmols Tele2 ar 518 000 Real Users – reklāmdevēja displeja kreatīvi kategorizēti gan tirdzniecības, gan telekomunikāciju un citās nozarēs. Līdzīgi – ar displeja reklāmām gan tirdzniecības, gan telekomunikāciju nozarēs – ceturto pozīciju topā ieņem zīmols Bite, kā reklāmas jūnijā parādījušās 505 000 Real Users no datoriem, bet septītajā pozīcijā ierindojas LMT, kā displeja reklāmas bez tirdzniecības un telekomunikāciju nozarēm kategorizētas vēl arī mediju nozarē, un parādījušās 473 000 lietotāju datoros. Tikmēr topa piektajā vietā jūnijā ierindojas Rd Electronics no tirdzniecības nozares ar 481 000 Real Users.

Tirdzniecības nozari jūnija topā pārstāv vēl divi zīmoli – Maxima ar 475 000 lietotājiem topa sestajā pozīcijā, bet TOP 10 noslēdz Euronics ar 434 000 Real Users, kuru datoros parādījušās zīmola displeja reklāmas. Tikmēr jūnijā displeja reklāmām parādoties 451 000 lietotāju datoros, astotajā vietā ir zīmols airBaltic ar reklāmām no tūrisma, kā arī darba piedāvājumu apakšnozares, bet devītais populārākais zīmols displeja reklāmu topā jūnijā bija Klondaika, kā reklāmas no tūrisma un brīvā laika pavadīšanas nozares sasniegušas 441 000 lietotāju no datoriem.

Tikmēr datos par Top 10 reklāmdevējiem video kreatīvu topā ar 308 000 Real Users topu atklāj zīmols Tele2. Ar 246 000 lietotājiem, kuru datoros parādījušās zīmola video reklāmas, seko Mangaļi no dzērienu nozares, bet pirmo trijnieku noslēdz tirdzniecības zīmols Fielmann ar 234 000 lietotājiem. Tirdzniecības nozari video reklāmu topā pārstāv arī zīmols Pērc un pārdod/ pp.lv ar 227 000 Real Users topa ceturtajā pozīcijā, tāpat arī Lidl, kā video kreatīvi parādījušies 208 000 lietotājiem no datoriem, zīmolam ierindojoties topa septītajā pozīcijā.  

Tikmēr ar 217 000 Real Users sesto vietu topā ieņem auto nozares zīmols Toyota, kam ar 213 000 Real Users seko Optibet no brīvā laika pavadīšanas nozares. Pārstāvot dārza tehnikas apakšnozari, astoto vietu topā ieņem zīmols Husquarna, kā video kreatīvi parādījušies 203 000 lietotājiem no datoriem, bet devītais populārākais zīmols jūnijā bija LMT, kā tirdzniecības, arī mediju un telekomunikāciju nozares video reklāmas arī parādījušās 203 000 lietotāju datoros. Top 10 jūnijā noslēdz airBaltic ar 201 000 Real Users.

 

Gemius AdReal sistēmā katru dienu tiek apstrādāti ap 4 miljoni video reklāmu un 54 miljoni displeja reklāmu, tostarp ik dienu sistēmā ienāk aptuveni 60 000 jaunas displeja un 5 000 video reklāmas. Reklāmas tiek kategorizētas 18 nozarēs – telekomunikācijas, apģērbs un aksesuāri, tirdzniecība, pārtika, finanses, farmācija, mājsaimniecības preces un citās, ko iespējams skatīt detalizēti arī virknē apakšnozaru. Tās iespējams izdalīt pēc zīmola īpašnieka, zīmola, medija īpašnieka, medija kanāla vai nozares.

Pētījuma pamatā ir aptuveni 3000 interneta lietotāju liels panelis mēnesī (2000 panelistu dienā) vecuma grupā no 7 līdz 74 gadiem – reprezentatīva interneta lietotāju grupa, kas savās interneta pārlūkprogrammās datoros ir lejupielādējusi spraudni, ar kura palīdzību iespējams mērīt tiešsaistes reklāmas kampaņu efektivitāti. Ievāktie dati tiek kategorizēti un svērti, lai iegūtu kopējo tiešsaistes reklāmas tirgus ainu.

Lai uzzinātu vairāk par AdReal pētījumu, aicinām sazināties ar Gemius, rakstot uz contact@gemius.lv.

Gemius - starptautisks interneta pētniecības uzņēmums, kas piedāvā profesionālus pētniecības risinājumus, konsultācijas, analīzi un rekomendācijas tiešsaistes vidē bāzētiem uzņēmumiem. Uzņēmuma piedāvātie risinājumi ir ikdienas darbības pamatā vairāk kā divos tūkstošos uzņēmumu dažādos tirgus sektoros visā pasaulē. Dibināts 1999. gadā, Gemius šobrīd darbojas vairāk kā 30 tirgos Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā. Pētījumos tiek izmantota uzņēmuma izstrādātie metodoloģiskie risinājumi, kas ir saskaņoti ar starptautiski atzīto ICC/ESOMAR kodeksu. Vairāk: www.gemius.lv

To clipboard> Drukuj

Nozare

Reklāma

Valsts

Latvija

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli