atslēgvārdi

atslēgvārdi
2018-04-11 12:31

Tiešsaistes reklāmas tirgus Centrālajā un Austrumeiropā

Kurās Centrālās un Austrumeiropas valstīs reģistrēts lielākais klikšķu skaits? Kādas tiešsaistes reklāmas ir vispopulārākās šajā reģionā? Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem sniedz "Gemius" AdMonitor jaunākais pētījums.  

Tiešsaistes reklāmas kampaņas Centrālās un Austrumeiropas reģionā galvenokārt veidoja regulārie reklāmas baneri – 81% no visām Interneta reklāmas kampaņām analizētajās valstīs kopā. Kā liecina pētījums, lielākā regulāro reklāmas baneru kampaņu procentuālā daļa ir Igaunijas tirgotāju vidū (92%), savukārt vismazāk šī tipa reklāmas banerus izmanto Polijā – 64%.

 

Interaktīvie reklāmu formāti tika izmantoti retāk nekā regulārie reklāmas baneri. Vidēji tie sastādīja apmēram 33% no visām tiešsaistes reklāmas kampaņām. Līdera pozīcijā interaktīvo reklāmu formāta izmantošanā ierindojās Ukraina ar 56%, taču Latvija ierindojās pēdējā vietā ar 14%.

 

No visām 13 analizētajām valstīm Lietuvā (83,7%) un Iganunijā (80,5%) tika reģistrēts lielākais reklāmu skaits stacionārajos un portatīvajos datoros. Savukārt Rumānijā un Moldovā reģistrēti augstākie rādītāji viedtālruņos – attiecīgi 43,9% un 33,8%.

 

AdMonitor ir periodisks pētījums, kas sniedz detalizētu informāciju par tiešsaistes reklāmām 13 Centrālās un Austrumeiropas valstīs (Bulgārijā, Čehijā, Horvātijā, Igaunijā, Latvijā, Lietuvā, Moldovā, Polijā, Rumānijā, Slovākijā, Turcijā, Ukrainā un Ungārijā). Divreiz gadā Gemius eksperti analizē tādas tiešsaistes reklāmu tendences kā, piemēram, populārākos reklāmu veidus un formātus, to klikšķu attiecību pret ekspozīcijām  (click-thorugh rate jeb CTR), kā arī informāciju par to, kādi lietotāji redz kāda tipa Interneta reklāmu kampaņas. Visjaunākie dati par 2017.gada otro pusi ir pieejami www.admonitor.gemius.com.

To clipboard> Drukuj

Nozare

Mediji

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli