atslēgvārdi

atslēgvārdi
2018-11-27 12:48

Tirgus sektori ar augstākajiem kampaņu CTR un redzamības rādītājiem Eiropā

Interneta pētījumu uzņēmums Gemius ir publicējis jaunāko “AdMonitor” pētījumu par 2018. gada pirmo pusi, kurā noskaidrots, ka Farmācijas tirgus interneta reklāmas kampaņas septiņās Centrālās un Austrumeiropas valstīs ir uzrādījušas visaugstākos click-through rate jeb CTR rādītājus. Savukārt visbiežāk redzamas ir bijušas Pārtikas tirgus sektora reklāmas, Polijā sasniedzot līdz pat 70 procentiem.

Farmācijas reklāmas uzrādījušas augstākos CTR rādītājus

 

Gemius ir veicis pētījumu, kurā analizēts, kā tirgus sektori reklamē savus produktus noteiktās Eiropas valstīs 2018. gada pirmajā pusē. No visām analizētajām valstīm un tirgus sektoriem, Farmācijas tiešsaistes kampaņas uzrādījušas augstākos CTR rādītājus – 2,3 procentus Slovākijā un 1,4 procentus Moldovā. Abās valstīs datoru un mobilo ierīču impresiju attiecība farmācijas kampaņām bija gandrīz 50 pret 50 – Slovākijā 52 procenti datoriem un 48 procenti mobilajām ierīcēm, bet Moldovā 58 procenti datoriem un 42 procenti mobilajām ierīcēm. Jāatzīmē, ka šī tirgus sektora CTR rādītājs Slovākijā bija salīdzinoši augstāks nekā augstākie vidējie CTR rādītāji citās valstīs.

Reklāmas kampaņas Tirdzniecības industrijā uzrādījušas augstākos CTR rādītājus Polijā (1,3 procenti) un Rumānijā (0,6 procenti), taču ierīču impresiju attiecība šī sektora kampaņām uzrāda ievērojamas atšķirības. Polijā Tirdzniecības sektora kampaņas biežāk tika uzrādītas datoros (66 procenti), taču Rumānijā šis skaitlis bija krietni mazāks – apmēram 45 procenti.

Skaistuma industrijas kampaņas uzrādīja augstākos CTR rādītājus tādās valstīs kā Bulgārijā (1,1 procents) un Horvātijā (1 procents). Latvijā lielākais reklāmas klikšķu skaits uz 1000 reklāmas baneriem tika uzrādīts Pārtikas sektorā ar 0,7 procentiem.

Visaugstākās mobilo ierīču impresijas uzrādītas Rumānijā. Tikai šajā valstī mobilo impresiju attiecība tirgus sektorā ar augstāko CTR rādītāju pārsniedza 50 procentus. Datoru kampaņas visbiežāk bija sastopamas Polijā (Tirdzniecības sektorā) un Latvijā (Pārtikas tirgus sektorā), kas attiecīgi nozīmē, ka abās valstīs mobilo ierīču impresijas bija viszemākās – 34 procenti katrā.

Ēdienu un dzērienu sektors uzrādījis labākos redzamības rādītājus

 

Top 3 tirgus sektori ar augstākajiem redzamības rādītājiem ir Pārtikas sektors ar 72 procentiem Polijā, Izglītības sektors ar 68 procentiem Latvijā un Telekomunikāciju sektors ar 62 procentiem Rumānijā. Telekomunikāciju tiešsaistes kampaņas uzrādījušas augstāko redzamības rādītāju arī Bulgārijas tirgū ar 60 procentiem. Horvātijā līderpozīciju ar visaugstāko redzamības rādītāju ieņēma Tirdzniecības industrija ar 59 procentiem. Zemākais redzamības rādītājs tika novērots Moldovā – 57 procentus no visām kampaņām veidoja Farmācijas industrijas reklāmas.

AdMonitor ir periodisks pētījums, kas sniedz detalizētu informāciju par tiešsaistes reklāmām 12 Centrālās un Austrumeiropas valstīs (Bulgārijā, Čehijā, Horvātijā, Igaunijā, Latvijā, Moldovā, Polijā, Rumānijā, Slovākijā, Turcijā, Ukrainā un Ungārijā). Divreiz gadā Gemius eksperti analizē tādas tiešsaistes reklāmu tendences kā, piemēram, populārākos reklāmu veidus un formātus, to klikšķu attiecību pret ekspozīcijām  (click-thorugh rate jeb CTR), kā arī informāciju par to, kādi lietotāji redz kāda tipa Interneta reklāmu kampaņas. Visjaunākie dati par 2018.gada pirmo pusi ir pieejami www.admonitor.gemius.com.

To clipboard> Drukuj

Satura veids

ziņas & infografiki

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli