atslēgvārdi

atslēgvārdi
2022-07-12 07:03

TOP 10 reklāmdevēji jūnijā

TOP 10 reklāmdevēji jūnijā

Jūnijā interneta reklāmas kampaņu monitoringa rīka AdReal zīmolu TOP 10 displeja un video reklāmu topiem pievienojušies tādi zīmoli kā Eapavi, Tet veikals, Go3, Balcia, Neste un Visit Estonia, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais tops. Gan video, gan displeja reklāmu zīmolu topos ievērojami pakāpies zīmols airBaltic.

Jūnijā AdReal datos par Top 10 reklāmdevējiem gan displeja, gan video reklāmu zīmolu topos ienākuši vairāki jauni zīmoli. Displeja reklāmu topam septītajā pozīcijā pievienojies tirdzniecības nozares zīmols Eapavi ar 430 000 Real Users, kuru datoros parādījušās zīmola reklāmas, bet devītajā pozīcijā ierindojies Tet veikals ar 396 000 Real Users. Tikmēr video reklāmu topam pievienojies video on demand zīmols Go3 ar 197 000 Real Users no datoriem, apdrošināšanas zīmols Balcia ar 195 000 lietotājiem, kuru datoros parādījušās zīmola video reklāmas, bet topu noslēdz Neste ar 191 000 lietotāju un tūrisma industrijas zīmols Visit Estonia ar 190 000 Real Users.

Sasniedzot 506 000 Real Users no datoriem, tāpat kā iepriekš AdReal datos par displeja reklāmām topu atklāj zīmols Rimi, kam ar ļoti līdzīgu sasniegto lietotāju skaitu – 491 000 Real Users – seko Lidl. Pakāpjoties par trim vietām displeja reklāmu topā, pirmo trijnieku noslēdz Rd Electronics ar 456 000 Real Users. Ar 455 000 Real Users ceturtajā vietā ierindojas Mego, bet, pakāpjoties par piecām pozīcijām, piekto vietu ieņem zīmols airBaltic, kura displeja reklāmas jūnijā sasniegušas 451 000 lietotāju no datoriem.

Tāpat kā maijā, arī jūnijā populārākais zīmols pēc video kreatīvu sasniegto lietotāju skaita ir Tet, kas sasniedzis 297 000 Real Users. Tam seko BetSafe ar 240 000 un Optibet ar 221 000 Real Users, kuru datoros parādījušās zīmolu video reklāmas. Sasniedzot par 26 000 mazāk lietotāju nekā maijā, uz ceturto vietu pakāpies zīmols Ferratum Bank ar 212 000 lietotājiem no datoriem, bet pirmo piecinieku noslēdz airBaltic, topā pakāpjoties par trim pozīcijām un video reklāmām jūnijā sasniedzot 209 000 Real Users – par 13 000 mazāk nekā maijā.  

 

Gemius AdReal sistēmā katru dienu tiek apstrādāti ap 4 miljoni video reklāmu un 54 miljoni displeja reklāmu, tostarp ik dienu sistēmā ienāk aptuveni 60 000 jaunas displeja un 5 000 video reklāmas. Reklāmas tiek kategorizētas 18 nozarēs – telekomunikācijas, apģērbs un aksesuāri, tirdzniecība, pārtika, finanses, farmācija, mājsaimniecības preces un citās, ko iespējams skatīt detalizēti arī virknē apakšnozaru. Tās iespējams izdalīt pēc zīmola īpašnieka, zīmola, medija īpašnieka, medija kanāla vai nozares.

Pētījuma pamatā ir aptuveni 3000 interneta lietotāju liels panelis mēnesī (2000 panelistu dienā) vecuma grupā no 7 līdz 74 gadiem – reprezentatīva interneta lietotāju grupa, kas savās interneta pārlūkprogrammās datoros ir lejupielādējusi spraudni, ar kura palīdzību iespējams mērīt tiešsaistes reklāmas kampaņu efektivitāti. Ievāktie dati tiek kategorizēti un svērti, lai iegūtu kopējo tiešsaistes reklāmas tirgus ainu.

Lai uzzinātu vairāk par AdReal pētījumu, aicinām sazināties ar Gemius, rakstot uz contact@gemius.lv.

Gemius - starptautisks interneta pētniecības uzņēmums, kas piedāvā profesionālus pētniecības risinājumus, konsultācijas, analīzi un rekomendācijas tiešsaistes vidē bāzētiem uzņēmumiem. Uzņēmuma piedāvātie risinājumi ir ikdienas darbības pamatā vairāk kā divos tūkstošos uzņēmumu dažādos tirgus sektoros visā pasaulē. Dibināts 1999. gadā, Gemius šobrīd darbojas vairāk kā 30 tirgos Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā. Pētījumos tiek izmantota uzņēmuma izstrādātie metodoloģiskie risinājumi, kas ir saskaņoti ar starptautiski atzīto ICC/ESOMAR kodeksu. Vairāk: www.gemius.lv

To clipboard> Drukuj

Nozare

Reklāma

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli