atslēgvārdi

atslēgvārdi
2019-07-26 09:56

TVPlay.lv skatītākais raidījums maijā - "Degpunktā"

TVPlay.lv skatītākais raidījums maijā -

Starptautiskais interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmums Gemius apkopojis vietnē TVPlay.lv skatītākās pārraides šī gada maijā. Noskaidrots, ka interneta lietotāji iecienījuši raidījumu “Degpunktā”, taču visvairāk laika pavadījuši, tiešsaistē skatoties seriālu “Sievišķīgās atriebības”.   

Šī gada maijā skatītākais TVPlay.lv raidījums bija “Degpunktā”, ko visās platformās skatījušies 58 000 Latvijas interneta lietotāju. Tam seko raidījums “Bez Tabu” ar 37 000 skatītājiem tiešsaistē un TV3 ziņas ar 27 000 interneta lietotājiem.

“Degpunktā” šajā pavasarī skatījušies 35 000 vīriešu un 23 000 sieviešu, vidēji no visām ierīcēm katrs lietotājs šai pārraidei veltījis piecas ar pusi minūtes. Lielākā raidījuma auditorijas daļa ir vecumā no 25-34 gadiem, t.i., 16 000 Latvijas interneta lietotāju jeb 28% raidījuma auditorijas. Tikmēr raidījumu “Bez Tabu” maijā TVPlay.lv skatījušās  20 000 sievietes un 17 000 vīrieši, vidēji tam veltot nepilnas 11 minūtes katrs, bet TV3 ziņas – 12 000 sievietes un 15 000 vīrieši ar vidēji 6 minūtēm katram lietotājam. 

Apskatot datus pa vecuma grupām, redzams, ka jaunākajā vecuma grupā no 7-14 gadiem populārākā pārraide ir seriāls “Radiņi” (34 procenti), savukārt auditorija vecumā no 15-24 gadiem vietnē TVPlay.lv visbiežāk skatās seriālus “Viņas melo labāk” (47 procenti) un “Viss pa jaunam” (42 procenti). Tikmēr 42 procenti raidījuma “Nekā personīga” auditorijas ir vecumā no 25-34 gadiem, bet interneta lietotāji vecumā no 35-44 gadiem TVPlay.lv visbiežāk skatās ziņu raidījumu “900 sekundes”.

Kopējo TVPlay.lv auditoriju veido 56 procenti sieviešu un 44 procenti vīriešu. Sieviešu vidū iecienītāki ir seriāli. TV3 seriālu “Viss pa jaunam” šajā pavasarī skatījušās 10 000 sievietes (71 procents visu lietotāju) un  tikai 4 000 vīriešu, bet seriālu “Radiņi” – 5 000 daiļā dzimuma pārstāvju un 3 000 vīriešu. Tāpat maija izskaņā pie skatītājiem atgriezās seriāls “Viņas melo labāk”, kas tikai pāris dienās sasniedza 2 000 lielu dāmu un tikpat lielu kungu auditoriju. Pārliecinošu popularitāti dāmu vidū iekarojis arī raidījums “Gatava pārvērtībām”, kura 90 procentus auditorijas veido sievietes (3363 interneta lietotājas), kamēr sporta pārraižu auditoriju veido 99 procenti vīriešu. Vīrieši biežāk nekā sievietes izvēlējušies tiešsaistē skatīties ziņu raidījumus – “900 sekundes” (59 procenti), TV3 ziņas (56 procenti) un LNT ziņas (55 procenti).

Visvairāk laika viens TVPlay.lv lietotājs pavadījis, skatoties seriālu “Sievišķīgās atriebības” – nepilnas 6 stundas, kā arī pašmāju seriālu “Viņas melo labāk” – 3 stundas un 9 minūtes vidēji vienam lietotājam. Salīdzinoši īsāku laiku TVPlay skatītāji pavadījuši, skatoties ziņu pārraides – LNT ziņas un TV3 ziņas – katram no raidījumiem vidēji veltot 6 minūtes. 

 

Gemius - starptautisks interneta pētniecības uzņēmums, kas piedāvā profesionālus pētniecības risinājumus, konsultācijas, analīzi un rekomendācijas tiešsaistes vidē bāzētiem uzņēmumiem. Uzņēmuma piedāvātie risinājumi ir ikdienas darbības pamatā vairāk kā divos tūkstošos uzņēmumu dažādos tirgus sektoros visā pasaulē. Dibināts 1999. gadā, Gemius šobrīd darbojas vairāk kā 30 tirgos Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā. Pētījumos tiek izmantota uzņēmuma izstrādātie metodoloģiskie risinājumi, kas ir saskaņoti ar starptautiski atzīto ICC/ESOMAR kodeksu. Vairāk: www.gemius.lv.

To clipboard> Drukuj

Nozare

Izklaide, Mediji

Valsts

Latvija

Vēlaties uzzināt vairāk?

Sazināties ar mums

Saņem svarīgākos jaunumus vienā e-pastā!

Abonē jaunumu vēstuli