atslēgvārdi

atslēgvārdi

Reklāmdevēji

Pētījums: 2018.gada otrajā pusē visvairāk reklāmas klikšķu veikti no mobilajiem telefoniem
Reklāmdevējipārskati un infografiki2019-04-03

Pētījums: 2018.gada otrajā pusē visvairāk reklāmas klikšķu veikti no mobilajiem telefoniem

Lai arī salīdzinot klikšķu skaitu uz reklāmām pēdējo trīs gadu laikā, 2018. gadā tas ir viszemākais, pagājušā gada otrajā pusē vidējais CTR rādītājs pieaudzis no 0,53 procentiem līdz 0,59 procentiem. Turklāt redzama jauna tendence – visvairāk klikšķu uz reklāmām izdarīti no mobilajiem telefoniem, liecina interneta pētījumu uzņēmuma «Gemius» jaunākais «AdMonitor» pētījums.